Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-25 10:54:18 följande:
    Jag har frågat alla. Och de har sagt att de inte är så snuviga som jag är.
    Ok, ja jag är inte snuvig alls så det stämmer säkert.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 11:25:56 följande:
    Nu har jag slagit in 24 paket, nu är jag klar med en fjärdedel...
    Du tror inte att det blir väl många paket?
  • Fröken Sophia

Herregud vad trött jag är. Och hungrig. Sitter bara här och väntar på att det ska bli fika, eller lunch. Och stirrar på det jobbet som ligger framför mig som ett fån däremellan.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 11:27:55 följande:
    Ja vet, det är skitlångt för dig men jag tänkte att du har din rosa elefant. Jag har ingen sån så därför blir det lite väl långt till yogi. Vad tror du om Ming som en kompromiss?
    Mmmm fast om det fortfarande är såhär mycket snö ute, så vill jag nog inte cykla...

Vi kan ta Ming alt Thai Coconut som kompromiss, det går fint.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 11:27:01 följande:
    Det verkar kul med mer än ett barn.
    Då ska du se hur kul det är med 3 syskon och 6 syskonbarn och dubblaförädrapar, plus sambo och bonusson.

Det är grejor det.

I år är det jag och Surfer som ska fira jul. Ensamma. Och hjälp vad skönt det ska bli Hoppas att masken har valt att titta ut bara.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 11:44:12 följande:
    Den kommer mitt i KAlle.
    Ok, så Gutes gissning är alltså 24/12 kl 15.30 *piiiiiiiP*

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 11:43:51 följande:
    Näe, jag glömmer liksom bort att du är höggravid. Synd att inte Matilda kunde komma förbi dig igår förreste; nu måste du vänta två extra dagar på dina näpna saker. och så får du inte visa dem för dina föräldrar heller!!
    Japp lätt att glömma bort. Det gör jag själv ibland. Vilket igår resulterade i att jag brände in en del av ett ungsgaller på magen. Snyggt, men smärtsamt.

Näe, passade liksom lite dåligt igår kväll. Men det är ju ingen brådska med kläderna, bebisen är ju inte direkt på väg ut ännu.

På tal om kläder. Det ringde en tjej och ville prata med Surfer och då ljög jag och sa att han inte var hemma, och sen undrade hon om jag möjligtvis var hans fru - nej det är jag inte svararade jag obstinat då. Och sen frågade jag var hon ringde ifrån och då var det ett företag som ville överraska några svenska män genom att skicka ut underkläder. OCh då sa jag att men det är han inte så intresserad av? Varför inte, undrade tjejen då. Och jag kunde inte låta bli att svara - han använder inte underkläder, så hejdå! Och *klick* på med luren
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 11:50:20 följande:
    Mmmm, så skulle jag INTE orka ha det. Känner mig redan helt matt inför julen då Egos brorsa kommer med fru och två ungar. Detta i kombo med min mamma som tjatar hål i skallen på mig, en svärfar som troligen bli aningen på snusen och putslustig, en far som kommer stoja högljutt med ungarna och min oförmåga att laga mat kommer att ge mig men för flera år framöver....
    Cateringjul?

Eller knytkalas? Alla får ta med sig 3 maträtter och du ställer upp med glögg, pepparkakor och julmust samt porslin.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 11:47:53 följande:
    Ja men visst. Mitt i knäcken liksom!
    Näääeeee, jag hoppas på att den kommer innan "julhelgen" så att vi hinner hem till Kalle.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 11:53:06 följande:
    Ouuuuu, det kommer du få äta upp. Nu kommer det ringa sexhjälpmedelsfirmor istället!!
    hellre det.
Svar på tråden dårt asöires setuG