Perry the Platypus skrev 2008-11-25 11:43:51 följande:
Näe, jag glömmer liksom bort att du är höggravid. Synd att inte Matilda kunde komma förbi dig igår förreste; nu måste du vänta två extra dagar på dina näpna saker. och så får du inte visa dem för dina föräldrar heller!!
Japp lätt att glömma bort. Det gör jag själv ibland. Vilket igår resulterade i att jag brände in en del av ett ungsgaller på magen. Snyggt, men smärtsamt.
Näe, passade liksom lite dåligt igår kväll. Men det är ju ingen brådska med kläderna, bebisen är ju inte direkt på väg ut ännu.
På tal om kläder. Det ringde en tjej och ville prata med Surfer och då ljög jag och sa att han inte var hemma, och sen undrade hon om jag möjligtvis var hans fru - nej det är jag inte svararade jag obstinat då. Och sen frågade jag var hon ringde ifrån och då var det ett företag som ville överraska några svenska män genom att skicka ut underkläder. OCh då sa jag att men det är han inte så intresserad av? Varför inte, undrade tjejen då. Och jag kunde inte låta bli att svara - han använder inte underkläder, så hejdå! Och *klick* på med luren