Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-07 22:24:26 följande:
    Jag vill ha en: tror ni ja e dumm o wt-omrôstning
    Näe, du vill bara smörja ditt ego.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*gäspar av min egen tråd*

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-07 22:41:01 följande:
    hânder inte mycket pa fl ikvâll
    Nepp. Ska nog försöka få en påsättning istället.
  • Perry the Platypus

Näe, nu händer det!!

Natti stumpor.

• Perry the Platypus

Morrn!

*är på jobbet*

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 08:52:09 följande:
    En lörda?
    Jo. Har sju veckors handläggningstid på det jag jobbar med och det duger inte.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-08 08:52:57 följande:
    Segt.
    Mhm.

Kolla förresten vad folk var fjompiga igår när jag ville ha lite egomedstrykning: www.familjeliv.se/Forum-5-255/m38095918.html
  • Perry the Platypus
    Trailer T skrev 2008-11-08 09:25:05 följande:
    Hej allaHar haft problem med inloggningen på denna skitsajt en längre tid..Har kunnat logga in men har bara blivit utslängd..Tror FL har mobbat mig..Nu helt plötsligt så funkar det för mig.Har saknat er något så grymt..Hur mår alla..Hur många bebisar har det blivit?
    ÅHHH!!!!! Valkommen tillbaka!!!! Du har varit saknad!

Nu ska vi se...

Gute har blivit på smällen, Fröken Sophia är i v 35 typ och MissKaos i v 31. Suri fick en Sune för några veckor sen.
Svar på tråden dårt asöires setuG