Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*ser deppig ut*

Jag har en kjol som Ego inte kan motstå. Idag kunde han det och Arvid lade sig inte förrän för 10 minuter sen. JAG KOMMER ALDRIG FÅ SEX IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 20:40:01 följande:
    Jodå.
    Nähä!! För imorgon har jag klädparty och på tisdag ska jag upp 05 för att åka på tjänsteresa och på onsdag kväll kommer jag vara helt slut och sen är det nätan helg igen och då har vi en massa jobb med huset igen.
  • Perry the Platypus
    Pelargonen skrev 2008-11-09 20:40:41 följande:
    Av med kjolen så ska du få se!
    Det enda jag får se är en ledsen trekant och sen kommer jag börja frysa.
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-09 20:43:13 följande:
    Nej det är nog ok. Kanske åt för mycket mat...
    *skickar lite samarin*
  • Perry the Platypus

*masar min frusna lekamen i säng*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 08:36:31 följande:
    *släpar mig in i tråden*Shit vad trött jag är idag. Var ganska pigg igår innan jag skulle somna så det tog ett tag, sen sov jag som en sten tills att Surfer gick på toa mitt  i natten, och då behövde jag också göra det. Sen låg jag och snurrade mig i sängen en stund och sen kom Jr. in och ville att Surfer skulle komma in till honom en stund. Och då låg jag halvvaken tills att Surfer kom tillbaka. Sen lyckades jag nästan somna - då kommer Jr. och lägger sig hos oss. Och masken snurrade och sparkade och höll på tills att Surfer la handen på min mage, då blev det lite lugnare. Och sen låg jag vaken en stund och lyssnade på Sonic som tassade runt och grejade i saccosäcken han brukar sova, men lyckades somna igen till slut. Tills att Jr.'s väckarklocka ringde - 1 h för tidigt för den klockan var inte omställd. Sen stoppade jag i öronproppar och fick väl sova en liten stund innan min egen klocka ringde.  :_( Härlig natt. Jag hade i alla fall förbrett mig och plockat fram öronpropparna ur lådan, för jag visste ju att Jr. skulle komma in, förr eller senare, det var ju första natten här, samt att vi såg Indiana Jones IV igår.
    Du får vila hos mig en stund i kv'äll. Ego har städat gröna fasan så ren att man nu nästan kan äta därinne (även om jag inte skulle rekommendera det).
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 11:40:45 följande:
    Kommer den djurrädda förresten?
    Messade nu och frågade.
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-10 12:08:50 följande:
    A har feber o är hängig, jag funderar på om det beror på kommande tand eller en förkylning. O jag som ska på whiskyprovning imorgon o börja jobba på onsdag...
    Då får väl påsättaren vara hemma?
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-10 12:55:57 följande:
    Lägg in ett svar i trådenFrån: DCLXVI Du kan posta inlägg som anonym först fr.o.m. 2009-05-10 00:30:00 Jahaja.... *räknar ner dagarna*   I
    Så har även denna röv framlevt 6 månader. Det är jobbigt först men sen blir det närmast befriande att behöva stå för alla sina åsikter.
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-11-10 13:13:27 följande:
    Någon som vet om man har möte med chef och fack vart har man mötet?Vet datum och tid men fick ingen plats
    Troligen på din arbetsplats, men se till att det inte sker på din chefs kontor för då lär hon ta till härskartekniker.

Ring och hör efter hos facket var ni ska var.
Svar på tråden dårt asöires setuG