Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Hörru Trogga, jag är i Uppsala tisdag efter kl 19-20 sådär. Fika?

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 23:03:18 följande:
    ont av spiralen fortf..?
    Nej igen. Fick ju medusin så det blev bättre men nu har jag ont igen och konstiga flytningar. (det sista har jag dock inte meddelat här hemma för då får jag definitivt inget skjut)
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-08 23:03:20 följande:
    Mjööö varför blöder jag idaaaaaaaaaag? FAN!
    *låter min korkade tjejmage gå i battle med Cuntans stendumma tjejmage*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:05:42 följande:
    Hur kan du misstro mig? Jag skulle tycka att det vore avtändande om någon var tacksam för att jag släpper till..*får rysningar*
    Det var sötdelen jag trodde och inget annat. Vet ju inte hur du ser ut, bara din fot.

Kåt, glad och tacksam kommer från Omaka par - filmen som skiljer sig.
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-11-08 23:06:45 följande:
    gärna men jag ska nog till stockholm och gratta syrran som fyller 20 idag
    Aha. Ja då går ju hon såklart före.

*surar*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:07:14 följande:
    Skrattar åt bellas mörkläggning av flytningar alltså.
    Var fan var du igår, ädla ridderska, när jag blev slaktad i min "Är jag rolig?"-tråd??
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 23:06:07 följande:
    tog de ut spiralen också? tycker inte du ska ha grejer i kroppen som du får ont av... *orolig*
    Den sjukt snygge blatteläkaren som rotade runt i de nedre regionerna medan jag desperat pratade om Stig Vennerström (sant!) sa att jag borde acceptera lite smärta fram till jul innan jag fick ge upp.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:10:56 följande:
    På middag...vågade inte låna datorn för FL-surf. Länk?Eller är det för sent?
    www.familjeliv.se/Forum-5-255/m38095918.html
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 23:10:38 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:08:20 följande: jag är lite inne på att det inte finns några blattar eftersom det inte finns några ursvennar... alla är samma sak
    Handlar bara om hur länge ens förfäder satt på sina grisar i svenska stior...
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 23:12:40 följande:
    till jul??!!!!??? det låter ju helt sjukt!!!
    Mmm, kunde ta några månader för enstaka kvinnor att vänja sig. *suckar*
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:12:44 följande:
    Handlar bara om hur länge ens förfäder satt på sina grisar i svenska stior...
    Hur långt tillbaka menade jag ju

*dålig svensklärare*
Svar på tråden dårt asöires setuG