Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-08 23:34:47 följande:
    Om jag nånsin får barn ska jag tvinga de att bli tonårsföräldrar,vill ju också bli farmor(det är en pojke jag ska ha)innan jag dör.
    Ujujuj, då får du försörja hela din blattefamilj!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-11-08 23:35:27 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:29:30 följande: Men se där hade du fel! Det är det jag som är. * matronar mig lite*
    Allvarligt talat är det dags att du outar lite info om dig själv nu så vi vet vad du är för en.
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 23:37:14 följande:
    jag hör dig, syster. är din tvillingsjäl i detta. men blev TVINGAD att skaffa facebook nu, och detta twitter är faktiskt genialt... som en anslagstavla för sms, där man skapar sin egen lilla grupp.
    *googlar*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:39:54 följande:
    Blir bra det!Men du har fel,det är min man som kommer att göra det.Jag ska bara vara hemma,jäsa och skrika på mina barn för att jag är för tjock för att resa mig.Racka nerpå svenskar kanske jag också gör ibland. Finns en tråd om det Att tjocka mammor skriker mer alltså.
    Åh, vilket mysigt liv du kommer få. Kyss
  • Perry the Platypus

Nämen för helvete, jag måste sova nu!!!!

• Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-08 23:44:26 följande:
    why?
    För att sonråttan vaknar 6 på morgnarna...
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:45:22 följande:
    Nej vänta!Pynta kanske avslöjar hur gammal hon är!
    Tror jag inte. Isf får duv väl skicka länk.

Puss natti, sötnäbbar!
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-09 09:59:07 följande:
    Jaa...  Nån blev visst upprörd över att jag slängde ut sambon från balkongen...
    Haha!!! Är det sant???? FAN vilka idioter det finns!!
  • Perry the Platypus

Tipsar:

Zero-kaka

1. 4 ägg och 6 dl socker vispas

2. 180 g smält smör, 8 msk kakao, 2 tsk vaniljsocker, 2 krm salt och 3 dl vetemjöl blandas i  1)

3.Bred ut smeten i en smord, (bröad) långpanna.

4.Grädda botten ca 15 min på 200 grader.

5. Blanda under tiden ihop glasyren, låt sjuda några minuter.

200 gram  (1 påse) kokos

2 dl socker

1 dl ljus sirap

1,5 dl grädde

75 g smör

6. Bred glasyren över den varma kakan. Grädda ytterligare 10 minuter. Skär i fyrkanter.

• Perry the Platypus

*går och bakar*

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-09 20:12:30 följande:
    Ja, namnge mina barn!! Nu sitter tuttbitaren här ochsäger "Ja älska dej mamma" hela tiden
    Han har säkert gjort något djävulstyg och vill nu förekomma dig.
Svar på tråden dårt asöires setuG