Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-28 17:52:45 följande:
    Jag vill se Napoleons gardiner! Kort!!Och nej, det finns inget ÖF hâr inte.

Aha...

Synd. Finns det ingen kyrka eller nåt med barngrejjs?

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 18:19:47 följande:
    nej, inte vad jag vet men jag kan iofs inte ga dit med dem ândå. Sak samma,han vâxer vâl ifran det sen.Nu vill jag se gardiner!
    ..och jag har precis tagit ett kort. Nu sak vi bara se om kaoset minn s hur man får över det till FLska. Glömde ta på magen, klantigt
  • MissKaos

Den bästa bilden är för stor, men nu finns det foto på både gardinen och spjälisen och det (tråkiga) rummet.
    JAg tycker det är trist att inte få göra ett riktigt bebisrum, samtidigt som det ju ÄR logiskt att behålla sängen så en kan sova därinne..

• MissKaos

..Väskorna på sängen är tänkta som BB väskor. Stor till mig, lilla till bebis. Om allt går i.. + en liten kylväska med dricka och mat.
    Och handväska såklart.

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 18:37:06 följande:
    Fint det blev. Och fina lakan i spjâlisen Vem ska sova dâr inne?

Aha, vi har väll insett att det nog räcker om en av oss är helt slut.. Så en av oss om det blir jobbiga nätter. En får vara vaken, en får sova. Så är en inte asgrinig..

Synd att bara ena längden sysn på fotot dock. KAn inte riktigt fatta att dom kunde sälja dom där gardinerna för 40 kr??

Mm... Mysigt att bädda... Fast jag borde nog lägga in det i skåpet så det inte blir dammigt. Och testa resten av lakanen..

• MissKaos

: Har du lust till att arbeta idag?

[]

I morgon?

[]

I övermorgon?

[]

Nästa  vecka?

[][][][][]

Nästa  månad?

[][][][][]
    [][][][][]
    [][][][][]
    [][][][][]
    Inte jag  heller!! 
    Jag vill helst bara ha  skoj:

[] 

Händer det att du får denna känslan  när du blir tillsagd att göra ett  arbete?

[] 

Om  det stämmer så sänd detta vidare så att andra inte heller känner sig  ensamma!  

Kom  ihåg!!!

Glöm inte att tacka dina arbetskamrater nån gång ibland för gott  samarbete med en klapp på axeln!!!

[]

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 18:55:53 följande:
    Smart idé Med olika sängar alltsa.
    Ja, vi hadde ju en extra så... Min karl reser ju en hel del, och jag vill nog inte han ska sätta sig och köra 20 mil i dåligt väder om han int ehar fått sova på flera nätter... HAr även listat ut att Mormor kan få sova där med knodden -så får JAG vila. *s* Pumpar jag så kanske jag kan stjäla ett längre sovpass (över en ammning iaf) på det sättet? Någon gång.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 19:06:23 följande:
    Absolut! Här delar vi upp det ocksa.Proppen tar tidig morgon för han är morgonpigg. Jag tar sen natt.Knarkis kan lâsa via mobben men kan inte logga in sa nu kan vi säga vad vi vill om den lilla ludna slinkan
    AHA! VAd bra, vi bestämmde ju att vi skulle mobba henne för att hon inte ens är en riktig Tönt. Minns du?
    Nu kan vi göra det utan risk för att hon ska high-fajjva.
     Om inte minna pommes blir klara snart då. Då ska jagh äta.

Kul för knarkis att ladda ner 12815 på mobilen.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-28 19:20:17 följande:
    KnarkJack luktar bajs. KnarkJack luktar JÄTTEMYCKET bajs!!
    Och gammal fisk *håller för näsan*
Svar på tråden dårt asöires setuG