Garageänkan skrev 2008-11-30 17:06:32 följande:
Hej hej, Idag har jag varit på julmarknad och köpt två tovade underlägg samt en julkrans till dörren. Det var en konsthantverksmarknad med jultema så det var ganska fina saker...Fyfaaaaaaan vad jag mådde illa i natt. Helt sjukt. Vad hände med morgonillamåendet? Va? Dethär är sjukt orättvist
Åh, vet inte dein kropp heller när det är morgon? Min trodde det var morgon morgon och kväll. Och lite mittemellan. Det la sig sedan som tur väl var. IAf lider jag med dig det är GRÄSLIGT.
HAr vaknat av förvärkar, så ont ska dom inte göra va? Något säger mig att jag borde ta det lugnare. Går ner till 75% på jobbet from imorgon -men denna veckan flyttar ju halva mottagningen. Så gissa vad vi ska göra? Just det... Jag får sammandragningar av att lyfta en drickaback. Bah. Eskalerat sedan i torsdags när kjag vr på p-möte på gy,,et till kl 21 (efter att ha gått på kurs hela dagen) Shoppade alla julklappar i fredags och i lördags TADA klarade jag knappt att gå på ICA med sambon. Fick välja en julklapp till mig iaf. Diamantörhängen med blå lapis i. Han hittade dom -jag hade nog inte valt ett par så dyra annars (hade ju inte ens kollat på så dyra grejjer själv..) Tur det var rea..
Well, så nu är frågan sjukar man sig imorgon eller går man snällt till jobbet?