Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-29 13:35:25 följande:
    Vad har din mans mamma gjort i er frys? (kunde inte låta bli!)
    Hm. MKt kan man säga om svärmor -men FET är hon inte..
    Skulle dock önska att hon gjorde kanelbullar och la i min frys.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-29 13:41:09 följande:
    Åh, jag ska baka saffransbulle idag, med mandelmassa och smörfyllning.
    Åh.. jag vill ha lussebullar. Hembakta. Men plötsligt har jag blivit så seg. Orkar inte baka. Och inte åka till bageriet heller..
  • MissKaos
    Zimlis skrev 2008-11-29 13:42:13 följande:
    Jävla dag
    Hm, nä men natten var jävlig.
    Pynta skrev 2008-11-29 13:49:47 följande:
    Jag hade någon liknande vagn till min dotter ( ja, på 80-talet)Den typen av vagn har sina fördelar. Bra svikt och stora hjul ger bra rull. Igår såg jag en kvinna som var ute med en barnvagn som såg ut att var gjuten i ett stycke. En stenhård plasthistoria. Tyckte väldigt synd om det lilla barnet som låg där i och skakade fram över den nu snöfria men sandade trottoaren.
    Dom är så snygga!!!!
    Helgjuten? Var det en såndär Stokke som ser ut som ett rymdskepp?
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-30 17:06:32 följande:
    Hej hej, Idag har jag varit på julmarknad och köpt två tovade underlägg samt en julkrans till dörren. Det var en konsthantverksmarknad med jultema så det var ganska fina saker...Fyfaaaaaaan vad jag mådde illa i natt. Helt sjukt. Vad hände med morgonillamåendet? Va? Dethär är sjukt orättvist
    Åh, vet inte dein kropp heller när det är morgon? Min trodde det var morgon morgon och kväll. Och lite mittemellan. Det la sig sedan som tur väl var. IAf lider jag med dig det är GRÄSLIGT.

HAr vaknat av förvärkar, så ont ska dom inte göra va? Något säger mig att jag borde ta det lugnare. Går ner till 75% på jobbet from imorgon -men denna veckan flyttar ju halva mottagningen. Så gissa vad vi ska göra? Just det... Jag får sammandragningar av att lyfta en drickaback. Bah. Eskalerat sedan i torsdags när kjag vr på p-möte på gy,,et till kl 21 (efter att ha gått på kurs hela dagen) Shoppade alla julklappar i fredags och i lördags TADA klarade jag knappt att gå på ICA med sambon. Fick välja en julklapp till mig iaf. Diamantörhängen med blå lapis i. Han hittade dom -jag hade nog inte valt ett par så dyra annars (hade ju inte ens kollat på så dyra grejjer själv..) Tur det var rea..

Well, så nu är frågan sjukar man sig imorgon eller går man snällt till jobbet? 
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-30 17:52:31 följande:
    Är det en såndär en-personsportion? Såna finns det att köpa i kyldisken. Jag tycker de är lite tragiska faktiskt så synd om dem som måste köpa en sån på julafton och äta i sin ensamhet M borde få en ny säng på tal om IKEA... Ingen växasäng, de är inte så bra tycker jag...
    Ja, dessutom äckligt. Dom goda grejjerna är ju inte med i den ens. MAn kan ju köpa färdigskivad julskinka och lite lax mm på ICA. Och ostekta färdigrullade köttbullar.

Men visst är det sorgligt *börjar böla*
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-30 17:58:55 följande:
    www.vertbaudet.fr/lit-enfant-evasion/rwp/p-37...Gasse har denna. Köpte den omålad och har nu målat den i en djup grön färg.
    Åh, fint!
    Vår unge får överta gästsängen när spjälis är urväxt. Fin säng från MIo, knappt använd. Dock 105 bred.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-30 18:04:30 följande:
    Är det jobbigt med 105?
    Öh, nä det tror jag inte?? Jag lär få plats att ligga bredvid och läsa för barnet iaf. 
    Garageänkan skrev 2008-11-30 18:04:56 följande:
    Ja det är supertragiskt. Eller så kanske det är meningen som lunchlåda? Men ändå säkert en massa ensamma stackare som äter en sån till jul hemma buhu

*hormonig* *bölar*

Åh, nuhar jag och kissen vilat på soffan lite. OCh kollat på Paparazzi somjagar Brittney. Vilken grejj -B jagas av P som jagas av anda journalister.

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-30 18:40:07 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-30 18:29:33 följande: Fattar noll, lixom*ser fortfarande ut som Knarkjack*
    HAr du kokat knark då? *hoppas*
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-11-30 18:48:24 följande:
    Nu skall jag testa dricka ett glas med proviva om det håller sig i magen.... Börjar bli orolig när det står att man skall äta mångsidigt och inte banta för det frigörs en massa gifter i kroppen. Men om man ofrivilligt bantar då?
    ..så ska man inte oroa sig. Så länge du får i dig vätska är det ok såhär tidigft i grav. Försök dock ta multivit med mkt folsyra.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-30 18:46:54 följande:
    Ja,men jag råkade provsmaka allt så att det tog slut.
    Gråter
    JAg har ont överallt och borde få.
Svar på tråden dårt asöires setuG