Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-25 09:18:39 följande:
    Haha, jag ska jobba den här veckan också. Men jag ska gå hem tidigare idag. Pallar bara inte jobba en hel dag, men det är nog mest en mental grej, inte för att jag är fysiskt trött.Eller så är det dags att inse att jag faktiskt är fysiskt trött också, och inte ska mangla på i samma tempo som innan. Passa på att vila medans bebisen är instängd i magen...
    Ja, jag har funderat på om det inte är ganska smidigt att ha den där egentligen. Man vet va den är, den är alltid mätt och behöver inga nya blöjjor...

Nä, man ska orka mindre nu. Säger dom. Jag har oxå svårt att fatta att det inte bara är "lat" som gör det. Fast jag har ju betydligt längre kvar än dig. Du är ju strax framme i mål.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Jösses... Jag försöker stada i min inkorg. Vad SKRÄP man sammlar på sig, jag har ju bara jobbat här sedan 1:a juni??? Jösses.. Och nu ska man sanera datorn innan man går.. ETT ÅR ska jag var ahemma. Ett år? Vad länge det låter.. Vad SKÖNT det låter. Mysigt. Ett helt år.. som kommer gå hur fort som helst säkert.

• MissKaos

*pratar med mig själv*

Undrar om man skulle kolla lite på tappen? TipTap?

• MissKaos

Tråkisar. underhåll mig då. Får väll gå och fika istället. Patienter som avbokar sina tider idag..  Mähhh... då ska nu underhålla mig.

• MissKaos

JAg vill ha::
    Julmust
    Lussebullar
    och
    Skumtomtar

NUU!!

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-25 10:06:54 följande:
    Julmust - Ja tack. Har en 0,5 l flaska i min väska, men den har varit öppen ett tag så den är både ljummen och avslagen Lussebullar - Mmmmm. Ska nog försöka köpa med mig på väg hem idag, pallar inte baka.ochSkumtomtar - Ååhhh har en hel låda skumtomtar. Hemma
    Lådan med skumtomtar är snar TOM! Vi köpte den förra helgen. Vart gick alla dom tomtarna??

Köpa lussebullar = bra idé. Orkar inte heller baka, det r väll därför det finns bagerier??
    Fröken Sophia skrev 2008-11-25 10:08:40 följande:
    Just det. Om hon nu har moderkaksavlossning ska hon inte ligga ner då, vila, inte göra något? Eller tycker de att det är så tidigt i graviditeten att om net händer något så gör det och då kan de inte rädda situationen i alla fall??Nej nu ska jag faktiskt ta och...ehhhm...först gå och kissa i alla fall. Sen jobba lite.
    Ja, inte skille jag välja att starta en tråd på FL iaf. *suckar*
    KarJac skrev 2008-11-25 10:54:18 följande:
    Jag har frågat alla. Och de har sagt att de inte är så snuviga som jag är.
    Du ahr inte frågat mig heller

Räknas inte jag, gute och Sophia? INGEn av oss verkar ju var tillfrågade.
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-11-25 11:28:11 följande:
    Herregud vad trött jag är. Och hungrig. Sitter bara här och väntar på att det ska bli fika, eller lunch. Och stirrar på det jobbet som ligger framför mig som ett fån däremellan.
    Hm, ja hungrig MAT!!!

HAr just avslutat en patient. Åh, det är svårt för behandlaren oxå!!
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 13:23:08 följande:
    Ja, men seriöst mår jagilla nu. Fattar inte varför.
    Stackars.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-25 13:47:25 följande:
    Meeeh Nagon annan som blir kickad fran FL titt som tätt?
    Jopp. Moi.
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 14:00:09 följande:
    *har insett*FAAAAAAN!!!! Jag åt en klick guacamole till salladen. Jag tål ju inte avocado!!!*är en jävla idiot*
    Åh, stackars. Det som är så gott!!!!
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 14:10:01 följande:
    *rensat upp i röran i vardagsrummet* Tuttbitaren gillar att slänga fruktskal överallt.
    Läste röven istället för röran först. Blev mer intressant iaf.
Svar på tråden dårt asöires setuG