Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Garageänkan. Vad hände med han som flashade sig?? Tyckte det verkade lite skoj ju!

Snart är det jul. Danitra blir Effells tomte!
  • Millimina

Bellagio, jag kommer heller inte in. Ville också se brillorna. Rumpan syntes ju så bra i miniformat att jag helst inte vill se den närmare.. Rädd att få komplex grave..

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-12-02 11:36:27 följande:
    Jag blev såklart förnärmad och satte dit lösenord. Vet inte om jag är så intresserad av att kolla på någon lurvig spanjor i äldre medelåldern Men om du vill ha honom så kan jag säkert förmedla...
    Nä, mer intresserad av hur han kunde visa sig för dig? Kan man länka in sina tevebilder utan att du väljer att gå in till någon annan?
  • Millimina
    Fundersamiofs är det ju alltid roligt att se på snoppar...Fot i munnnen
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-12-02 11:40:40 följande:
    Vet inte faktiskt jag hade ju inget lösen från början och så började det droppa in en massa snubbar som skrev på spanska så kollade jag in till den ena och på den vägen blev det haha... Fråga inte mej det var läskigt iaf så pröva ta bort ditt lösenord, jag kan tänka mig att man kan söka på random tjej/kille och så skickar den en dit. Förresten så finns det ju en knapp uppe i högra hörnet som heter next channel eller så där borde man väl komma till någon ny person som inte har lösen antar jag... testa!
    Det var roligt att se dig iaf. Och Kbs nästipp! Den var söt!
  • Millimina

Skrattar och ryser, om vartannat!

"Jag vet inte vad du menar med "vad de vill". Men det är helt klart så att vissa lösspringande katter beöver fostras, vilket ägarna verkar glömt bort. Och då är det inget konstigt att en boende i området gör det här. Det kommer också ge den här personen mycket stor kunskap om hur olika korrigeringsmetoder fungerar på katt."
Svar på tråden dårt asöires setuG