Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Gah, blir ju utslängd hela tiden. Och så fastnade jag i kommandomammans blogg. Vem är hon? Jag sätter en tusenlapp på att hon effellar iaf!

Fåret Shaun. Jag ska hålla mig undan folksamlingar ett litet tag till, vi har haft en konstig sorts magsjuka i en vecka nu, den verkar ha lång inkubationstid. Men. Som vanligt. TACK för att du frågar.
    Siamusen. Hade inte läkaren ett alternativ till den medicinen? 
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Tant Greta, stackars! Men, undrar vem det är som stoppar sådana piller i min mat, för jag har det lite likadant. 

Gjorde hon abort i vecka 19 och ingen moraldiskussion av värde eller?
  • Millimina

När ni nu pratar om gutniska delikatesser. Hur är det med gotlandsdricka? Vi fick det på lammskallegasque (och spargel tog ögat i snapsen.. själv fegade jag ur) och hursom, drickat var jätteäckligt. Är det alltid det, eller var det studentversionen som var något fel på? Grumligt och inte färdigjäst smakade det.. *:-blä*

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-12-08 20:41:46 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:40:17 följande: Njeee, inte kul. Har suttit och antecknat alla psychobitchen gjort under tre års tid för att bror ska ha nåt att gå på om de blir rättegång
    Blogga, blogga!!!
    Finns det något roligare än berättelser om hur hemska människor kan vara skapta? 
    Och finns det något värre än att leva i närheten av en? Stackars din bror. 
    (jag kom på min empatiska läggning halvvägs, snyggt huh?!)
  • Millimina

Jag börjar btw misstänka att ni alla loggar av när jag loggar in. Tycker någon kan ta och be mig dra om jag är i vägen.

(nah.. så lätt blir ni inte av med mig heller.. Krävs nog lite inboxande.. )
  • Millimina

Åh, vilken rolig mormor det lät som suri! Hur är det med henne nu då? (och hur många barn fick hon, och när slutade hon vara gala glamour? 

• Millimina

Suri. Tror du kan få ge bort mig i krya-på-dig-present. Jag kan bo där i hennes femtiotalssalong. Har hon torkhuven kvar också? En sådan vill jag ha! Jag är femtiotalsfrälst big time! Enda som fått ge vika här hemma är soffan som är en ikea-ala-americana-modell. Fast med ett överdrag i femtiotalstyg förstås. 

Nu går jag och sover, godnatt!
  • Millimina
    Womanizer skrev 2008-12-09 12:04:01 följande:
    Hohoho! Vad gör ni? Hur mår ni? Vad har ni gjort? Och med vem?
    Klipper till massa syprojekt, mår bra men trött. Har sugit av.Min man. Och plockat upp alla nålar från golvet. Igen. Det förra var roligast! Tror det kommer fortsätta vara det roligaste idag oavsett. FAsiken vad trist att behöva ha sjuka barn hemma på lunchen också. Grrr.. vad irro jag känner att jag blir. Får inte mitt lunchsex!
  • Millimina

FS, ska inte du vara ledig innan något alls?

Svar på tråden dårt asöires setuG