dårt asöires setuG
Gah, blir ju utslängd hela tiden. Och så fastnade jag i kommandomammans blogg. Vem är hon? Jag sätter en tusenlapp på att hon effellar iaf!
Gah, blir ju utslängd hela tiden. Och så fastnade jag i kommandomammans blogg. Vem är hon? Jag sätter en tusenlapp på att hon effellar iaf!
Tant Greta, stackars! Men, undrar vem det är som stoppar sådana piller i min mat, för jag har det lite likadant.
När ni nu pratar om gutniska delikatesser. Hur är det med gotlandsdricka? Vi fick det på lammskallegasque (och spargel tog ögat i snapsen.. själv fegade jag ur) och hursom, drickat var jätteäckligt. Är det alltid det, eller var det studentversionen som var något fel på? Grumligt och inte färdigjäst smakade det.. *:-blä*
Rösta på Jennifer116 (elakt sagt huh?!)
Jag börjar btw misstänka att ni alla loggar av när jag loggar in. Tycker någon kan ta och be mig dra om jag är i vägen.
Åh, vilken rolig mormor det lät som suri! Hur är det med henne nu då? (och hur många barn fick hon, och när slutade hon vara gala glamour?
Suri. Tror du kan få ge bort mig i krya-på-dig-present. Jag kan bo där i hennes femtiotalssalong. Har hon torkhuven kvar också? En sådan vill jag ha! Jag är femtiotalsfrälst big time! Enda som fått ge vika här hemma är soffan som är en ikea-ala-americana-modell. Fast med ett överdrag i femtiotalstyg förstås.
FS, ska inte du vara ledig innan något alls?