• Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:42:06 följande:
    Japp och då ska jag vara där hela tiden, lämnade fisen där sovandes och stack till bvc själv. Suri vilket bvc kommer ni tillhöra?
    Jag vet inte. Hur vet man det?
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:47:34 följande:
    det som ligger närmast vi går vid kungsgärdet (?) triangeln, rackarberget. Öfre slotts hör dit och de vid luthagenslivs
    Då borde vi höra dit.
    Jag bor typ på Luthagenslivs.
  • Suri

Kungsgärdet alltså, är det bra då?

• Suri
    M y skrev 2008-10-08 22:52:20 följande:
    Går och lägger mig Go´natt på er,tack för sällskapet Lycka till Suri
    Tack och godnatt Mysan.
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:55:25 följande:
    Jo ok, men man måste stå på sig. Vår är amningsfanatiskt kommunist, och tycker man ska barnsäkra allt man kan. Sen att man inte kan säga åt en tvååring vad de gör felför det fattar de inte. ÄVEN ATT DE NONCHALERADE aGGES EKSEM VID ÖRONEN FAST HAN BEHÖVDE ANTIBIOTIKASALVA DÄR
    Hon kan ju försöka med mig... *guggar händerna*

Ja vi ska styla honom ordentligt så ni känner igen honom.
  • Suri

Å, Trogga. Så underbar. *gråter*

Är liiite känslig just nu. Kan inte fatta att jag ska få en sån där söting imorgon. Är det inte helt otroligt?

• Suri

Nä, nu ska jag försöka sova i alla fall. Men först måste jag ju ta en dusch... Skrikandes Så fånigt.

Leta efter den sötaste bebisen på webbisarna sen.

Vi hörs!

• Suri
    KarJac skrev 2008-10-11 18:22:37 följande:
    SunE alltså...
    Ja började genast kolla efter tvillingsyrran *förvirrad*. Skyller på allt knarket jag fått. Jag har fått med mig knark hem och det är bra för det är någon som skärt i min mage och lagt upp livmodern på utsidan för att kolla att den var fin (jo, jag lovar). De skar även ut en liten underbar pojke (fan jag måste hosta) *lätt harkel*. AJ!.
    Han är SÅ fin.
    Skall lägga ut en bild så snart jag nyktrat till.
Svar på tråden dårt asöires setuG