Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:20:43 följande:
    Nåja, nån ska ju vara det. Vi måste ta vårat ansvar i den här degenererade världen. Sådedå.Jag misstänker f ö att Krätchen har en piercing i läppen
    I klittan!
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:18:06 följande:
    Jag tycker faktiskt inte att öronen är lika framträdande som läppen.
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:18:06 följande:
    Jag tycker faktiskt inte att öronen är lika framträdande som läppen.
    Hallå,beror på frisyr liksom
  • Tant Greta
    Suri skrev 2008-11-14 13:23:40 följande:
    haha, ni låter som det gör i mitt huvud just nu...NÄ, jag gillar inte piercingar. Tycker det är fult. Men det är ju inte jag som ska ha den. Hennes bästis har en i överläppen så jag förstår att hon också vill ha.Som tur är så har hon tandställning och får inte piersa sig för tandläkaren. Men den ska av i vår (efter 2,5 år) så jag kanske borde låta henne piersa sig om hon fortfarande vill det då. Som "belöning" för allt hon fått utstå hos tandläkaren. Det räcker ju inte med ett bokmärke direkt...
    Du är klok du.Låt henne pierca läppen,om hon vill det nu lär hon göra det senare ändå.

Till trådens moraltanter:Klittan är opiercad!
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-14 13:26:40 följande:
    Var och en blir salig på sin tro.  Inget vasst metallföremål skulle då få komma i närheten av mina nedre regioner.
    Nänä,det är bara plastföremål som gäller.
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-11-14 13:32:41 följande:
    NEJ!Fast lite skräckhistoria: min mamma ville inte låta mig - 15 år - pierca näsan, vilket slutar i att jag själv, på skolans toalett, med ett örhänge piercar näsan med hemsk inflammation som följd. Sedan fick jag gå och göra det "på riktigt", men betala själv fick jag (fast på den tiden kostade det bara 50 kr hos frissan..).
    Preciiiis,låt Suris dotter pierca läppen!
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-11-14 13:41:25 följande:
    Öronen är jättefint, även om jag har problem från och till med inflammationer och skit. Näsan var jobbigt, hade det i 6 år. Sedan är min kropp opiercad.Skulle dock aldrig tatuera mig. Blä. Usch. Fy. Det är fult!
    Taueringar ÄR fint!Min är fin!
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-14 13:44:32 följande:
    Min är ful och ogenomtänkt.
    mmsutbyte?
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-14 13:48:07 följande:
    Jag har varken piercing, tatuering eller hal i öronen (längre).är jag helt ute da?
    Japp.lika ute som jag.Stackars dig
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-14 13:52:51 följande:
    Done!
    Skrattar,vilken kroppsdel?
  • Tant Greta

Abstrakt kisse kan man kanske säga Bella

Fröken Sophia skrev 2008-11-14 14:02:01 följande:
    Jag fastnar alltid framför Miami Ink. Shit vad duktiga de är där, och vilka idéer folk har till piercingar.
    Jag är lite kär i Ami,eller vad han heter.
Svar på tråden dårt asöires setuG