Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-11-15 18:21:59 följande:
    JAmen, ska man göra det ordentligt ska man lixom smyga sig på. OM jag startar en tråd" Vi som vill mobba PP" Tror ni den blir stängd då? Eller jag utslängd?
    Vi kan mobba henne här,funkar jättebra
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-15 18:22:06 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:20:44 följande: Ja, enda av ungarna som tappat haret efter han fôddes. En skam helt enkelt
    Verkligen,hoppas att du har mössan på så slipper du skämmas så mycket.

Till Clovis:förlåt att jag skojar om ditt håravfall,du är jättesöt annars. 
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-15 18:33:21 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:26:54 följande: Vaddå annars? fast ârligt är han den av ungarna som är minst söt som bebis. Tycker jag alltsa. Proppen tycker att gasse var fulare.Visst är vi fina föräldrar
    Haha,jättefina föräldrar.

Jag har 3 barn i min närhet som jag verkligen älskar och tycker är söta.Men hjälp,hur såg de ut på gamla bebiskort? Och ändå tyckte man att de var mycket sötare än alla andra barn.
    Jag och en av mammorna satt häromdan och asgarvade åt hennes sons bebisbilder,han såg ut som en pingisboll och var tom tjock vid tinningarna 
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-11-15 18:57:03 följande:
    *asg*Men VÅGA inte säga så om min unge bara.*bakar cråassanter*
    Lovar att ljuga
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-15 20:38:41 följande:
    JAg satt och tänkte; GÅ HEM NU JAG VILL LÄSA HARRY POTTER!
    Haha,det är sjukt egentligen.Om någon ringer när jag ordbajsar med er kan jag bli lite irriterad:Men hallå,jag är UPPTAGEN!
    Tänker jag,säger dock inte det.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-15 21:17:59 följande:
    Sockerbrist?Fast jag har blivit totalt socialt inkompetent pa riktigt. Träffar ju aldrig folk. Kan nog fortfarande fejka normalitet pa engelska men pa svenska känner jag mig som ett UFO när jag träffar svenska grannen och utbyter artighetsfraser. Man far inte säga bajs i tidoch otid tex (fast det gör jag pa telefon med mamma). Man far inte svära hela tiden. Rövpucko gar fetbort ( )och sa har jag inga ämnen att prata om. Kan ju knappast dra upp den stackars negerbollen tex
    Tror att jag också närmar mig social inkompetens,gått hemma hur länge som helst och utvecklat ett internetberoende.
    Vem på jobbet vill prata om det vi pratar om här?
    INGEN
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-11-15 21:48:42 följande:
    Hittar jag inget ska jag vara på mitt jobb tills jag blir omplacerad, ska be min läkare sjukskriva mig om det blir så. Ska hämta det jag har kvar, men vet inte om jag vill visa mig där mer
    Men trivs du inte där?
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-15 21:52:21 följande:
    Nu tar jag bort bilden. har alla som vill se sett?
    Japp.JAG har sett iaf Visste inte alls hur du såg ut,du får klart godkänd-stämpel på rumpan. 
Svar på tråden dårt asöires setuG