Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-28 11:54:00 följande:
    *inser att det blev ett o för mycket där*
    Inte så lätt att stava rätt va, fröken svenskläraret???
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-28 11:58:21 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 08:50:43 följande: Gar ju inte tyvärr. Nagon maste ha koll pa rufs när han dricker välling och hjälpa honom sen.
    Ja just det, då ska Lö Pröpp vara vaken. Han kan väl hålla sig vaken om du typ lägger Rufs PÅ honom???
  • Fröken Sophia

LUNCH!!

Hallelulja! Soppa och hembakta bullar!

Sitter bara av tiden idag känns det som, har absolut ingenting att göra (som känns vettigt alltså).

• Fröken Sophia
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 12:00:05 följande:
    LUNCH!! Hallelulja! Soppa och hembakta bullar!Sitter bara av tiden idag känns det som, har absolut ingenting att göra (som känns vettigt alltså).
    Med det vill jag inte påstå att det här inte är vettigt. Men ur jobbsynpunkt alltså.
  • Fröken Sophia
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 12:00:55 följande:
    Med det vill jag inte påstå att det här inte är vettigt. Men ur jobbsynpunkt alltså.
    Fast det här är fan inte vettigt.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-28 12:50:59 följande:
    Så nu vill du vara min vän som rekryterade mig?
    Jaha, nu passade det???

Shit jag satt mycket längre och åt lunch än jag trodde Fundersam vart tog tiden vägen??
  • Fröken Sophia

Ibland kan det dock vara så att om språket är korrekt och sakligt så har folk lättare att ta till sig själva innehållet att bedöma det mer positivt.

• Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-28 15:09:10 följande:
    Varför, varför, varför är gasse sa jâvla jobbig?
    För att han är ett bokstavsbarn och behöver hjälp, kanske i form av medicinering??
  • Fröken Sophia

Har Gasse förresten några vänner som han kan leka med, så att du kan få några timmars lugn och ro ibland?

Eller varför inte "dagis" några timmar per dag eller vecka, eller är det svårt att få när man är hemma med de andra barnen?

• Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-28 15:19:31 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 15:13:22 följande: Nej, inte pa vintrarna. Pa sommaren har vi ju poolen där han leker med grannarnas barnbarn och grannflickan.Dagis kan han fa men det funkar inte pga infektionsrisken.
    Är det för Rufs skull??

Kan du inte försöka att hitta någon kompis även på vintern? Kanske finns någon annan mamma som är hemma som du och som också vill ha lekkompis till sitt barn? Jag tror att Gasse faktiskt behöver den stimulansen.
Svar på tråden dårt asöires setuG