Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-12-01 11:30:34 följande:
    Ska bli kul att pyssla! Men är det något jag ska ta med mig - ska jag kanske skippa min kransgrej och leka med det du har förberett istället?
    Nej ta med din kransgrej. M skulle göra julkort.

Jag ska pyssla med lite annat smått och gott. Lite spritsning av pepparkakshjärtan (kommer att finnas till er också om ni vill göra) och apelsiner med nejlikor. Lite sådär, lagom julpyssligt liksom.
  • Fröken Sophia

NU ska jag faktiskt gå hem.

För idag Fundersam

Fast först ska jag handla på vägen hem och sen plocka med mig Sonic som sedan kommer att behöva en promenad och sen ska jag....kollapsa i soffan.

• Fröken Sophia

Eller så skiter jag i shoppingen idag och gör det imorgon istället

• Fröken Sophia

*blir trött bara av att komma in på kontoret*

Men idag så sov jag i vart fall till kl 10, sen städade jag lite och softade lite. Så det var väl ett steg i rätt riktning?

Insåg att jag inte har så mycket att jobba med idag heller så jag sitter väl på FL en stund i stället

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-02 14:49:18 följande:
    *ska åka till Blomstertorget och skaffa pysselmaterial strax efter 16*
    *funderar på om jag ska orka baka lussekatter eller bara någon annan enklare kaka till ikväll*
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-02 14:52:45 följande:
    Förresten så kommer jag inte klara mig ikväll utan att äta. Kan jag komma tidigare och koka och äta min medhavda pasta?
    Men kära nån då. Klart att du får.

Fast jag tänkte ju slänga samman nån mat till mig och Surfer också, typ köttfärssås eller köttfärspaj, så det kommer att finnas till dig också om du känner för det.

Nej, nu ger jag mig nog av härifrån igen, har verkligen ingenting att göra.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-03 09:58:03 följande:
    Förresten var jag hemma hos Solfisa igår och julpysslade.*hoppas att nån ska bry sig om mig*
    Jag bryr mig och är väldigt glad att du kom!!!
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-12-03 14:25:26 följande:
    Vad julpysslade ni med?
    Jag gjorde apelsiner med nejlikor och målade små svampar och tomtar jag gjort i trolldeg.

Bella gjorde jättefina kransar i granris och med hjärtan och band och annat fint på.

M och A gjorde julkort.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-03 14:43:02 följande:
    Du hade ju jättetrevliga kompisar, även om jag var trevligast!
    Jo de är väl trevliga. A känner jag ju inte så bra, men M känner jag ju rätt så väl efter att ha vandrat tillsammans en vecka.

Inte mina närmsta kompisar kanske, men de pysslade ju på bra

Klart att du var trevligast. What else?
Svar på tråden dårt asöires setuG