Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-16 22:36:51 följande:

Jag har ingen aning. Jag kan bara dansbandsmusik. Och schlager. Perelli och Berghagen och de där.
    Jag trodde du var en sån som åkte raggarbil och lyssnade på könsrock? Men jag har fel.
  • Garageänkan

*skrattar ännu åt peta med en korv i en tunnel*

Ja jag har kul här på Åland.

• Garageänkan

Jag tror att Gutes bebis kommer typ ute eller så. Men Dr snyggo är med och är lugn och sansad och styr upp alltihopa. Sen hamnar Gute i lokaltidningen för att hon fött inne på Mc Donalds eller så.

• Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-16 22:50:07 följande:

Jag hade gärna fött hemma om jag skulle ha fler barn, vi bor ju nästan granne med sjukhuset. Var hemma hos en fl-kompis som födde hemma, satt på hennes golv i TV-rummet och kollade film och så sa hon -Där du sitter föddes A. Skitcoolt tyckte jag!
    Var det planerat att hon skulle föda hemma eller blev det så för att de inte hann in?
  • Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-16 22:51:57 följande:

Planerat.
    Häftigt

Bestämmer man på MVC då med BM att hon skall komma hem till en eller hur gör man? Är BM på jour tills man ringer och säger att det är dags?
  • Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-16 22:56:50 följande:

Ingen aning, men jag antar det, det låter ju logiskt. Jag tycker att det är häftigt att föda hur man än väljer att göra, men hemförlossning är nog det jag själv hade velat göra. Skvätta ut fostervatten på altanen liksom, skrämma gårdsalkisen med en giant moderkaka. Ringa på grannen och fråga om han ser huvudet.
    Ok du kan gärna få föda istället för mig i juni då?
  • Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-16 22:59:25 följande:

Coolt! Tar det gärna. Jag är ju ändå så slapp enligt den där norskan så... inget blir liksom förstört!
    *puh* du är en riktoger vän du
  • Garageänkan

Måste skryta lite om KB han är rökfri ännu. *glad*

Nu luktar han gott istället för fimp.

• Garageänkan

Nu har vi gjort julkort jag och LillM.

De blev fina men han var lite het på glittret, men det torkar väl

• Garageänkan

jamex skrev 2008-12-17 16:50:58 följande:

lilltösen har kramp i magen o diarré. inte såhär jag tänkt första tiden hemma... jättelessen
    styrkeknujjar.
Svar på tråden dårt asöires setuG