Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Tyck synd om mig. Jag fick en julbordsbiljett av min mamma och eftersom jag var ensam fick jag dela bord med en tant och en gubbe, de var inte ett par. Gubben satt mittemot och smaskade med öppen mun och tanten stank gammal ohygienisk tant ni vet otvättat tantunderliv som det kan lukta när man kommer in på en toa efter en gamling och någon äcklig söt parfym...
    jag fick så mycket kväljningar så jag måste gå ut. Sen fick jag ta en macka i caféet-

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 20:19:35 följande:

Jag tycker synd om dig. Är din mamma synsk, kanske? Hon slapp ju eländet, så grattis till din mamma!
    Det är ju svinigt god mat där så det var mer en förlust för mig faktiskt. Hon jobbar inom koncernen så de får en biljett i månaden eller vad det är så hon har ett gäng.
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 20:44:25 följande:

Tigg henne på en till och gå tillbaka en annan dag Utan blöjtanter till bordet!
    Min pappa brukar bjuda mig och brorsan också en gång i året. Det brukar va trevligt och så kan man dricka sprit men nu går ju inte det för mig men men.... Fan jävla ohygieniska tant som förstörde min middag hade ju tänkt sitta jättelänge och äta för att få tiden att gå
  • Garageänkan

Kickar upp alla sömntutor i tråden.

Vad är er åsikt om Papa Pomos Piano?

• Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-20 11:02:15 följande:

Barnen gillar det, jag tycker att han är läskig. Fan vad folk måste lida av sömnbrist i denna tråden!! SOV!
    Jag har ju sovit sen halv elva igår kväll. Kan inte sova mer nu

Jag tycker att Papa Pomo är skitläskig, typ lite som om han tycker LITE FÖR MYCKET om barn liksom....
  • Garageänkan

Idag ritade LillM en krabba. Jag tycker faktiskt det liknar en krabba, annars brukar det mest vara en massa streck och trassel typ. Finns i mitt galleri. Jag visste inte ens att han visste vad en krabba var.

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-20 13:40:34 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-20 13:31:57 följande:
    Han kanske ritade av dig
    DÅ borde det ju vara en knäckehäxa han ritat
  • Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-12-20 13:48:33 följande:

Mmm....såg verkligen ut som en krabba
    tycker han är skitduktig men han har ju bra gener för att bli nästa Van Gogh. Hans pappas mormor var ju erkänd maritimkonstnär och målade tavlor så snyggt att det ser ut som foton. Hon kunde typ rita och måla allt. Tyvärr blev hon mest känd som död såklart. Hans farmor är ju också duktig konstnär och min pappa , lillms farfar är skitduktig på att rita och jag är också konstnärlig så det vore väl fan om han inte skall bli ett konstnärligt underbarn...
  • Garageänkan

Pynta skrev 2008-12-20 14:06:49 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-20 13:31:57 följande:
    Det var en mycket fin krabba.
    Tycker jag också. Den ska jag rama in tror jag
  • Garageänkan

Någon i tråden som har PLUS och vill göra en omröstning åt mig under musik?

Köper du skivor?

-ja
    -nej
    - övrigt

Svar på tråden dårt asöires setuG