Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-12-03 14:42:25 följande:
    Ja, nu borde även jag kunna få benämna mig kvinnlig. Min mamma har nämligen den bestämda uppfattningen att man inte är kvinnlig om man inte gillar att pyssla.
    Perry the Platypus skrev 2008-12-03 14:44:50 följande:
    Ja, högst troligt. Min pappa anser f ö att bara djömän och horor har tatueringar. Du fattar vad förtappad jag är i deras ögon, va?
    Men du verkar ju så normal Bella. Hur gick det till med sådana här föräldrar? Fundersam
  • Fröken Sophia

Lägger förresten ner alla planer på att köpa någon del av eller ett fat whiskey till Surfer. På Mackmyra kostar det i runda slängar 25000 kr att vara med i ett fat, eller närmare bestämt man måste köpa ett fat.

Inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Ville köpa in Surfer som delägare i ett fat kanske för 2000 kr eller så, men inte mer, men det verkar man inte kunna göra

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-03 14:49:38 följande:
    Jag vet inte faktiskt. Är själv förvånad. Men liiiite trångsynt är jag ju ändå, så nåt måste det ju vara i generna.
    Du gissar alltså på generna?! Har du hört talas om arv och miljö??
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-03 14:51:25 följande:
    *behåller skygglapparna på*
    Tja du gör ju som känns bäst för dig så klart.

Jag tycker att jag är jäkligt seriös som kommer in på jobb och sitter här utan att egentligen ha något att göra. Men i morgon hoppas jag att få klart en del grejor så att jag kan slippa att åka hit mer i fortsättningen.

Nu ska jag snart åka till mvc
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-12-04 07:56:17 följande:
    Det är två allvarliga som fyller år på lördag. *börjar blåsa upp ballonger*

*nickar*

Och JAG är en av dem!

*tittar förväntansfullt på ballongerna och ickan som ligger avsvimmad i ett hörn*

• Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-12-06 12:56:55 följande:
    VAr är Solfisa? Hon fyller år idag har har inte varit inloggad sedan i förgår. Föder hon barn UTAN tråden?
    Gud nej, skulle jag väl aldrig få för mig att göra!!!
  • Fröken Sophia

*verkar få ha födelsedagen ifred*

Har nu SAC säsong 1-6 på DVD

• Fröken Sophia
    Centurion skrev 2008-12-06 13:07:25 följande:
    Okej men jag antar att det viss långsiktighet i medicineringen också.. Fortsätt på det spåret så kommer det att bli bra tror jag Nu ska jag iväg och handla så att jag kan göra tårta
    Tårta! Till mig?????
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-12-06 14:05:53 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-06 14:03:46 följande: GRATTIS¨PA FÖDELSEDAGEN Tur fôr dig att du inte födde barn. Den 17e har jag väl sagt eller vad var det nu?
    Nja, den 16:e vill jag minnas, så det är en bit kvar. Men nu kan det få sätta igång, när som helst liksom.

Och tack!!!
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-12-06 14:08:22 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-06 14:07:38 följande: Ja, lite förvärkar är aldrig fel
    Haha, ja jag har lite förvärkar, men inga smärtsamma, mer som vanliga SD's.
Svar på tråden dårt asöires setuG