Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-02 02:26:39 följande:

Ska testa att göra det nästa gång Toa eller hans egna rum?Vill inte att han ska få men för livet liksom.
    Spelar ingen roll. Omväxling förnöjer heter det ju; sa varannan gang kanske?
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-02 02:34:49 följande:

Jag-Mamma är ute och dansar,nu ska vi sova.Snorunge-Visst dansar hon som Pippi?Jag-Njaa..tror inte detSnorunge-Som Bamse?Vi gick igenom hela registret av tecknat tills vi enades om att när mamma dansat färdigt skulle  den röda bilen i Cars köra henne hem Lightning Mqueen eller vad den nu än heter.*jag smälter*
    Dansar hon som Barbapappa da?
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-02 02:42:15 följande:

Nej!Han hatar Barbapappa!Är G vaken?
    Nej, men han vaknar nog snart. Han lyckades ha sönder bordet till sin matstol idag. Tog tag i bordet och drog râtt upp sa att trät gick sönder. Rätt ny stol ocksa.

Sa imorgon ska proppen fixa
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-02 02:45:31 följande:
    dumma KB har inte kommit hem ännu. Pratade med honom för tre timmar sen då skulle ha ta en taxi fattar han inte att man blir så jävla orolig när han inte kommer hem.
    Missade ditt inlâgg.

Var âr han? Har du ringt mobben?
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-02 02:57:27 följande:
    Ok, lillM hade slut på två såna stolar som man kan vika på mitten och göra till bord vet du? Från typ 70-80 talet
    Nepp..vet inte hur de ser ut. Fick ingen mat pa den tiden.
  • siamusen

Satt och chattade med dig pa fb förresten, men du var tydligen inte dâr

• siamusen
    Millimina skrev 2008-11-02 09:26:37 följande:
    så förmodligen hade det varit lite creddigt om jag, en trebarnsmamma utan alkoholproblem fick sova där lite...Vad säger du musen, ska vi slå en runda när du kommer hit och så försöker vi få gratis hotell?
    Bra idé

garaget- skônt att han kom hem. Fick du sova alls sen?
  • siamusen

JAHAPP.........gick alla och la sig igen eller?

Sjalv har jag knappt sovit. Clovis hade party inatt

Svar på tråden dårt asöires setuG