-
Hälsa kåkfararenGarageänkan skrev 2008-11-02 21:05:57 följande:Godnatter. eller inte sova men umgås lite med "prison break" haha vilka roliga mobbningsnamn jag hittat åt Kb
-
var âr mina sms?KarJac skrev 2008-11-02 22:05:01 följande:Näe, läskiga sms.... Vet inte vad jag ska svara, hon är ju ändå ts liksom...
-
ochKarJac skrev 2008-11-02 22:06:49 följande:Jag har inte fått några snuskiga sms av dig...
-
nu har du fattKarJac skrev 2008-11-02 22:09:50 följande:G'natt Grätchyss!Ska också sova nu.Puss ladies
-
KarJac skrev 2008-11-02 22:12:42 följande:Right back at ya!
-
japp, absolutKarJac skrev 2008-11-02 22:15:54 följande:Visst vill du också se en halsande tribaltatuering?
-
nu tânker jag ha picnic utan er i traden!
ska sitta pa min rutiga filt ocH fullkomligt vrâka i mig kakor och sprit.
Sen kommer jag och fyllespyr i era brevinkast, sjungerlite finstâmda 2-stâmmiga sanger och rapar marseillaisen! -
Vad trista ni âr som bara slaggar
Coola som isglass, hårda som skalbaggar
Nyktra som furor och raka i ryggen
Torrtömda av de törstiga myggen
Ligger ni rynkiga och nariga
Fula, fega och hariga
Alla knott skiter i er mund
Nu och sen och vareviga stund
Men det är ert egna fel
Som gick och la er utan vel
När ni kunde ha lekt med mig
Supit er fulla och ut pa galej
Men ni är kanske för gamla för att ha kul
Och inser att i Tena lady blir till och med KnarkJack ful
Sitt då och sura i era trosskydd
Med sfinkterrupturen lite halvsydd
God morgon till den tönt som vaknar först
Nu går jag och slâcker min törst.
skål!
Ps...jag âlskar er vavavavavavvaa? Fast ni âr fula, dementa och skittrista era jävla trötthakar.
-
Godmorgon!
-
Tror inte det betyder varken eller faktisktMissKaos skrev 2008-11-03 13:52:23 följande:FY! Jag har drömt om förlossningen nu det sista. Konstigt nog har det (hittills) varit bra förlossningar i drömmarna. Borde det inte vara skräckdrömmar mer? Eller, är det varsel? För isf brukar det ju ofta vara "tvärt om" iaf mina varsel.
Det âr bara en dröm där du bearbetar det du har framför dig
Vad gör alla?