Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Äntligen lite lugn och ro. Skickade ut båda grabbarna till lekparken här intill. 16åringen behöver frisk luft och LillM behöver busas av.

jag får fan äta upp en sak jag sa innan jag blev preggofant, att jag ville ha M hemma när jag är mammaledig. INTE EN CHANS säger jag nul Vi har haft semester sen i torsdags nu och han klättrar på väggarna redan och är helt obstinat. Han vilar inte om dagarna utan röjer och är helt speeedad. De dagar han varit med kompisarna på dagis är han lugn och snäll hemma men nu är djävulen i honom. Vi försöker vårt bästa att stimulera hans behov med allt möjligt men jag har inte tid att sitta och bygga lego 5 timmar såhär innan jul direkt...

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-21 13:16:16 följande:

Hemma? But WHY? Eller, jag kan tänka mig att det är kul att ha det delvis. Men ett par timmar dagis måste väll vara skönt? Så kanske du hinner duscha tom? Och bajsa?
    Jag vet inte. Eller så är det så att alla i omgivingen tycker att han ska va hemma om man är hemma. Men är han hemma hela tiden så blir jag ett vrak. Och ingen rolig mamma.

Förresten så ska ju KB få va pappldig nu han ser så mycket fram emot det eftersom han inte kunde när han pluggade, jo HAN kunde men fick inte för skolan och sen när han började på nya jobbet så fick han inte så han har sparat tre v från lillM och sen ska han va hemma med oss en-två dgar i veckan istället för allt i ett streck. Känns som den ultimata lösningen det
  • Garageänkan

Har röstat på Z nu.

Jag har ett köttigt skavsår på hälen. Vill nån ha det i julklapp?

• Garageänkan

KB är lite konstig, han har stått och strykt kläder och kollat på Ernst. Dessutom hade han spnnen i luggen för att hans emo-lugg inte skulle falla ner i ögonen. När jag påpekade vad han höll på med utbrast båda i ett asgarv

• Garageänkan
    Svar på #17697
    Jag fick många attacker med svettningar och typ svimningar för att det var så trångt inne i magen så man blev ju helt utmattad av ingenting. Dessutom tryckte bebisen på vissa punkter så att svimningarna blev tii på nåt vis.
  • Garageänkan
    Svar på #17703
    jag läste en ansiktsbehåring. suck.
  • Garageänkan

Jag har ringt svärmor och beställt morotslåda, rödbetssallad och fisk och jullimpa. Min mamma lagar potatislåda och kålrotslåda och veggiemat åt mig, vi fixar skinka och rökt fisk och ostar och dryck och sill. Björn och Camilla fixar köttbullar och prinskorvar osv. Sen borde allt va klart

• Garageänkan

Gute: är inte dr snyggo tuttbitarens pappa?

• Garageänkan

Fåret Shaun skrev 2008-12-21 20:19:30 följande:

Gute tufft. Min dotter har börjat med att efter saga mm ska hon bajsa
    Innan läggdags? Så gör LillM nu också, Han ska bajsa innan läggning... och ha ett glas vatten.
Svar på tråden dårt asöires setuG