Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-22 20:14:27 följande:

Trailer T skrev 2008-12-22 20:12:54 följande: Gubben skulle ha tagit lektioner Ska nog stämma sjukan pa beloppet vi fick betala!
    Haha, hur kul skulle det inte vara med en som pratade svenska som den lärt sig på en vecka eller kanske han kunda tagit med en dator och haft googletranslator?
  • Garageänkan

Den KAN bli en vit jul. Det kommer pyttelite snö! Iaf är ena sidan av KBs firmabil helt vit

• Garageänkan

Trailer T skrev 2008-12-22 20:30:31 följande:

Alltså det var ett litet barn som hette Tevin
    Haha

Aevin
    Bevin
    Cevin
    Devin
    Eevin
    Fevin
    Gevin
    Hevin
    Ievin
    Jevin
    Kevin
    Levin
    Mevin
    Nevin
    Oevin
    Pevin
    Qevin (någon kommer att nappa denna Kevinstavning ) kom ihåg var ni såg den först
    Revin
    Sevin
    Tevin
    Uevin
    Vevin
    Wevin
    Xevin
    Yevin
    Zevin
    Åevin
    Äevin
    Öevin
    Yevin
  • Garageänkan

Stackare TT, krya på dig nu vännen.

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 21:48:40 följande:

Går inget vidare, verkar det som? Jag vill revolutionera gotlandsbåten! gutegirl.blogspot.com
    Jag saknar gotland. blev ju erbjuden jobb där ocj bostad och allt... men sen fick jag mage och så blev det inte av.
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 21:56:46 följande:

Tja, ö som ö! Möjligen är båtarna över tll er lite roligare att åka!
    Ja det finns ju taxfree här. På gott och ont Det borde de införa till gotland också
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:01:13 följande:

Ja, gotland borde bli en fristat!!
    Ni kan bli självständiga som vi är. Det är smart. Man får ha lite egna lagar och en egen regering. Vi har ju tex demilitäriseringen som är soft men man får ju gå militären i finland om man vill det men inget måste. Taxfreen är skitbra och en massa andra saker som är nästan unika för vår lilla låssas ö
Svar på tråden dårt asöires setuG