Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-12-13 09:30:41 följande:
    Varför inte?Säg till när jag ska kliva på,förmodar att du alltid är redo med den mellan benen.Eller hoppas.
    Exakt alltid faktiskt!
    Lite svårt att klura ut hur man ska ha byxor på sig till vardags bara. Tror det blir kjol idag på julbordet. Tänk vad servicen kommer fnittra! Tycker det är mysigt när flickor fnittrar!
    (fatta att det var lite karenstid på att få byta kön på FL!! )
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina
    Zimlis skrev 2008-12-13 09:34:29 följande:
    Det hade ju vart perfekt.. Nej jag har bara paint här hemma och det blir ju sådär verklighetstroget Men nån borde väl kunna ps:a till en MilliHeMan
    Kan man inte ha en lite smal kritstrecksmusche? Det går ju i paint. Äh. Jag är mest lat nu, det andra programmet finns åter i den andra datorn. Men man sitter inte lika skönt där! Tre meter bort. 
  • Millimina
    Tant Greta skrev 2008-12-13 09:37:43 följande:
    Jaha,det gick att citera dig EN gång,har säkert med könsbytet att göra. Får du skriva i pappaforumet nu?Verkar skitkul isf. Spel och bilprat är ju aldrig fel. 
    Ja, jag blev lite orolig där, ska jag gå att citera nu också?! Men, puh. Inte alltså.
    Jaa, jag får ju skriva i pappaforumet! Fast lust har man inte. De är ju träbockar där. Separatister. ingen som har välkomnat mig till broderskapet än heller (riktiga män gråter ju inte, så jag väljer inte den smileyn)
  • Millimina
    Zimlis skrev 2008-12-13 09:38:22 följande:
    Kan man ju ha.. Hahahahahaha 3 meter kan vara fasligt långt
    Jaa, som tur var är ju inte dildon riktigt så lång. Den är mer average 1 meter.
  • Millimina
    Tant Greta skrev 2008-12-13 09:54:52 följande:
    Millasman,nu har du möjlighet att styra upp i pappagruppen Starta en massa trådar: "Hur långt varar ett samlag för er?" "Ärligt,hur stor kuk har ni och hur mäter ni" "Pappaledig?Vill ni fika med mig?"
    Ja, visst! Men helt plötsligt är det inte intressant längre...Tror det måste vara den där y-kromosomen som medförde att jag tappade intresset!
  • Millimina

Vad gör ni? Jag behöver lite motivation till att sätta igång symaskinen. Nästan färdig med en väska ju. 

Vad skulle ni föredra, en liten necessär eller ett pennfodral att ha i samma tyg av som väskan ni får i julklapp?
  • Millimina
    Tant Greta skrev 2008-12-13 12:08:55 följande:
    Neccesär,pennfodral har man väl bara som studerande?Det gör ju inte jag. Så gärna en neccesär i Röda Färgen tack
    Haha!
    Trodderu va! Det röda är nääääästan slut nu. Kanske kunde räcka till ett pennfodral. Med en liten, liten, röd ruta på!  
    Men det ska bli i trolltyget (!) och i en skotskrutig second handklänning, sådär lite härligt polyestrig, fast i tjockare varianten.
    Så tänkte jag göra pennfodral modell större, men det bidden en necessär av det..opsi.Hemlis Nu måste jag fundera på om jag ska våga fråga beställaren om en necessär går bra eller om jag borde göra om och göra rätt
  • Millimina

Nu ligger necessären i mitt galleri här. 

• Millimina

haha! SÅ roligt!

Jag tänkte igår redan att det inte såg ut att vara samma barn på båda bilderna. Haha, vad roligt!
Svar på tråden dårt asöires setuG