Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Ärende: 173293 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Jag insåg att jag inte hade någon fördel av mitt kön, så jag bytte" har plockats bort då det strider mot medlemsvillkoren (§11. Systemresurser och manipulering). Det är inte tillåtet att beskriva/utöva/visa hur man ska göra för att förstöra, manipulera, komma runt regler och implementerade hinder. 

Det är inte tillåtet att byta kön i inställningarna för att komma åt att skriva i pappaforumet.

Du får en tillsägelse för detta.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php

Här är en kopia på inlägget du skrev:
    "..eller, ja, jag klippte håret kort och satte dit en strap on. Men, faan killar. Det känns ju fint det här! Nu kan vi runka av varandra i bastun! Och så kan vi utbyta känslor kring föräldraskapet som har med manlighet att göra. Utan att några ultrakvinnor får skriva vad de tycker! 

Och. Ffa! Jag har ju längtat så mycket att få diskutera bilfrågor med BARA män. Så. Välkomna mig nu ordentligt i da brådderhådd! 
    Påskharen raskar över snöslask
    *självmordsbenägen*
  • Millimina

Musen, fick du mess? 

• Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-14 22:01:36 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m39324219.html
    Haha! Helt underbart jue! Gillade ditt svar shaun!
    Apropå nästa fredag. Det är ju den 19e Vi sitter i bilen på väg till norrland då. Så det blir ingen fesjummen- ocool dejt då heller.
  • Millimina

Jag kan torsdag efter två, en liten stund! Det är ju sista-minuten-dagen då!

• Millimina

Eller vill ni träffas utan barn? Då kan jag på förmiddagen också en kortis.

• Millimina

Hm.. det är körigt på torsdag. Har så fruktansvärt många saker som ska klaffa nu. 

Borde gå och sova!!
    Måste sy, måste kolla att alla får sina julklappar. Vad har ni till era svärföräldrar/föräldrar?
  • Millimina

Haha! Skulle just säga att vi funderade på en digital fotoram till svärisarna! Har ni hittat någon bra?

• Millimina

Åh, KarJac, jag är så glad att känna igen dig på bild igen! 

Jag är konservativ.. vill inte att människor ska byta bilder eller nick. Jag är lite dement nämeligen, känner inte igen mig när bara liiite ändras.
    (ni har väl röstat?)
Svar på tråden dårt asöires setuG