Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

LillM och jag sitter och smuttar på glögg och äter lite nötter. Bjuder alla som inte är allergiska.

Mumin och det osynliga barnet har vi köpt på en filmaffär idag så det är det vi kollar på

Jag kommer också va här på julafton, helt säkert.

• Garageänkan

Tyckte det var skönt att ha de fula landstingskläderna på BB så slapp man tvätta själv och kunde byta när man ville när de skitit ner sig eller spytt eller när ens bröst läckt så det sprutat mjälk över hela ungen

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-22 18:08:30 följande:

Mäh, mitt barn tillhör inte landstinget..  Och jag har egen tvättmaskin hemma. Planen är att skicka hem smutstvätten med karln så får han köra det.. (och all amina 50-plagg är torktummling på...)
    Va? Hur sjukt är det i sverige egentligen om det inte finns lånekläder att sätta på bebisen på BB? Va? får ni inte ens gratis blöjor under vistelsen? Och handdukar osv?
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-22 18:12:42 följande:

Jo det så klart. men dom är ju fula! Blöjjor mm mm får man såklart..
    Ja de är fula men det är så himla skönt att bara kunna slösa på dem när det händer olyckor. Skitsamma om de är fula det är väl ingen utställning?
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-22 18:13:55 följande:

Lite så ja! Jag ska ju dessutom ta en MASSA kort då ska han ju vara fin
    Ja det är klart. beror ju på hur länge du tänkt stanna, tänk dock på att de växt ur 50 inom en månad fast endel bebisar kan inte ens ha 50 när de föds för att det är för litet då redan.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-22 18:17:43 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-22 18:15:31 följande:
    Eeeeh...jo! Tror du missuppfattat nagot faktiskt.
    Vet inte fösklara.
  • Garageänkan

Blä, jag är så trött på min familj.

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-22 18:42:21 följande:

Pynta skrev 2008-12-22 18:40:47 följande:
    Jag med
    Är du inte en sån svensk som åker till ikea och köper svensk mat till överpris
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-22 18:44:48 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-22 18:43:12 följande:
    nej
    Haha, jag fattar inte mig på såna. Som de som reser jorden runt och bara äter på svenska restauranger hiihihi
Svar på tråden dårt asöires setuG