dårt asöires setuG
Egen flagga också, glämde nästan det. En extra helgdag: Ålands självständighetsdag. 9 juni
superbra
Egen flagga också, glämde nästan det. En extra helgdag: Ålands självständighetsdag. 9 juni
superbra
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:14:22 följande:
Jag kan ju erkänna att jag inte sjunger den sååååå ofta längre, var mer tvång i lågstadiet och då undrade jag vadfan ytterst i utskärens fiskareby
ungdomen vårdkasar tänder betydde. Bristande munhygien? Vårdkasar? Tänderna? Va? Men nu kom jag på att det betyder att de eldar vårdkasar, det är nån slags grej man bygger av pinnar som en kon och så eldar man upp den istället för att resa en midsommarstång. Ja ibland faller poletten på plats
även om det tar 20 år eller mer haha haha
Nu berättade jag om min aha-upplevelse om vårdkasarna och tänderna åt KB och vi skrattar så vi får tårar i ögonen
haha
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:22:38 följande:
MissKaos skrev 2008-12-22 22:32:41 följande:
MissKaos skrev 2008-12-22 22:39:17 följande:
MissKaos skrev 2008-12-22 22:40:52 följande:
Nej nu vet jag. Get hardcore! gör en filmsnutt på det hela så alla verkligen inte missar det blöta i trosan.
fniss
Iofs kommer jag ihåg att jag hade massor med flytningar och sen kom det slempropp i etapper så det var fan inte lätt att hålla reda på allt. Mitt vatten kom allt på en gång typ sen så det var ju tacksamt iaf.