Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

BRA gjort Bella! *hejjar på*

Perry the Platypus skrev 2008-12-15 14:36:01 följande:
    Nu har jag bitit ifrån mot en kollega. Hon började lalla om att jag kommer skaffa fler barn och jag minsanna komemr ända mig för jag sa ju inga barn innan Arvid kom osv och jag b´' (med skitstark aggroröst): "Vill du verkligen ta den här diskussionen nu???". Sen blev det tryckt stämning krng lunchbordet, särskilt som hon och jag satt på änden.Jag blir så förbannat less på alla som försöker pracka på mig sin bild av hur en familj ska se ut och för att ala utgår från att jag är en lallande idiot som inte begriper mitt egt bästa när jag inte vill ha fler barn.  Jag vill ju ha fler barn men ni vet ju hur jag hade/har haft det!!
  • MissKaos

Therelén är bra på barn som inte sover...
    Det är äckligt dock *ryser*

siamusen skrev 2008-12-15 14:54:33 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-15 14:52:21 följande:
    Nu har vi fatt Theralen att dela på och strax ska vi ivâg och vaccinera Clovis.
  • MissKaos

Inte just SKIT men.. öppna flaskan och lukta!

siamusen skrev 2008-12-15 15:22:38 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-15 15:20:58 följande:
    Smakar skit eller?
  • MissKaos

Nej inte riktigt.
    Fick en flaska hemmis över mig på jobbet en gång.
    JAg blev både full och illamåeende..
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-15 15:31:08 följande:

Är det lika illa som heminevrin?
  • MissKaos

Jo, det behövs ju då.
    Dexofen är ju värsta rävgiftet isf..

DCLXVI skrev 2008-12-15 15:54:39 följande:
    Fasligt läkemedelssnack här idag... Vadan detta? Själv knaprar jag BÅDE alvedon forte och diklofenak alltsom oftast, plus dexofen. MYCKET värktabletter blir det med fibro.
  • MissKaos

*ASG*
    Vi hade gärna velat se DIN film
    Tant Greta skrev 2008-12-15 16:14:50 följande:

Precis vad jag ska göra.Det roligaste som hänt idag(har ett väldigt innehållsfattigt liv )var när jag satt i väntrummet på röntgen,tvn var på högsta volym,ett UR-program.Bara jag och en massa pensionärer.Höll på att skratta ihjäl mig inombords:ungdomsprogram som avverkade ämnen som petting,onani,oskuld och oralsex(69an beskevs väldigt fint).Skruvades i stolarna kan jag lova.Vad jag önskar att jag hade vågat filma alla generade ansikten,men nejnej,låtsasläste Sköna hem istället
  • MissKaos

Värm den lite i handen så stoppar du in den med PLATTA ändan först! Den ska inte långt in, musklerna ploppar upp den bara den är innanför sas..

Pynta skrev 2008-12-15 16:21:03 följande:
    Hallå i tråden!!Jag har en sjuk och febrig liten parvel här och nu ska jag ge hoonom Alvedon supp. Hur gör jag? att den ska upp i rumpan det vet jag, men hur långt?Han gråter och kinkar. Börjar bli orolig för att förkyliningen kanske har satt sig på öronen.
  • MissKaos

FAN vad jag har tråkigt!!!!
    Nuhar jag ätit upp allt som såg gott ut, och jag kan prata lite. Tror jag. Kan jag gå till jobbet imorgon då? *hoppas* Katten kom iaf nu så jag har fått lite sällskap.

• MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-12-15 16:28:04 följande:
    Trodde du är på jobbet nu?Skolkar preggofanten?
    NEj, den är sjuk
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Zimlis skrev 2008-12-15 17:13:11 följande:
    Jaha då har man vart på AF och får åter stämpla - jättekul verkligen
    VAd menas med det? Åter stämpla?
    Eras skrev 2008-12-15 18:06:22 följande:
    Julhandel avklarad. Faen vad skönt.
    Åh, den ska vara klar sista oktober. Sen ska man bara kolla på alla hysteriska människoar som kutar omkring påstan. Sitta och flina åt dom med en caffelatte..
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG