Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Jo men du kan faktiskt ta en binda om det kommit mycket under natten så kan du ringa till förlossningen eller vart man nu ringer i sverige bm kanske och så kollar de upp det på bindan med ett sånt testpapper som jag skrev om innan. Mitt vatten va helt gult som kiss så jag trodde jag hade kissat på mej först pinsamt. Men man var så urväntad och idiotiskt trött på den tiden så

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-22 22:52:35 följande:

JA!!!!!!! Det går ju lägga ut filmpå FL! Ska jag kolla tappen och be gubben filma? Och kanske kolla med skjutmått om det börjar öppna sig så lägger ja ut det med?
    Jajaja! ingen skulle blir förvånad längre tror jag
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:54:12 följande:

RIng och fråga dem nu tycker jag
    Tycker jag också. Vi väntar, har inget annat för oss
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-22 22:56:54 följande:

Mäh, väntar nog och ser. Det gör ju ingen skillnad om det har läckt ut lite fostervatten -isf är det väl bara yttre hinnan som läcker.. Frågan är: VAga ja ginformera sambon, eller ska han få sova gott  
    Nej informera inte, han kan bli knasig. Vänta tills det är dags, tänk om det dröjer länge ännu så har du en helt knasig och okontrollerbar sambo på köpet
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-22 22:58:56 följande:

Tänk om det är dags?
    Jag vågar inte ge henne falska förhoppningar vet jur knäpp KB blev när det dröjde 13 dagar från första "symptomen att det är på gång"
  • Garageänkan

RIng till förlossningen och berätta, tycker de att du skall åka in så gör det. Vi var väl in fyra ggr men fick åka hem igen när inget hände de tog lite ctg osv det var tråkigt när det segade...

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-22 23:07:22 följande:

Vet ni hur proppen reagerade nâr jag ringde och sa att jag var inlagd samt igangsatt? Han jobbade klart och kom först pa kvâllen. Han hade nog inte riktigt fattat det där med att fa barn
    hihi nej, jag sa ju det, de blir knasiga av sånt
  • Garageänkan

Jag måste just äta två små bitar med hårt rågbröd men det är jättedumt för nu e jag beroende.

Svar på tråden dårt asöires setuG