Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Jag vet inte om ni har det i sverige? Dessa bröd är hårda som knäckebröd ungefär men är mer sura kan man kalla det och så jävla goda och beroendeframkallande. www.linkosuo.net/cgi-bin/gallery/gallery.cgi&Page=1 typ såna här... mums mums

• Garageänkan

Jag har så helvetes i nerverna på extrasonen så han skulle kunnaflyfa ut i en icke existerande snödriva huvudet före. Han har förstört hela julen för oss. Idiot.

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-23 15:48:48 följande:

Oj, vad händer?
    Jag kan inte yppa pga sekretess. Men fan vad jag är förbannad.
  • Garageänkan

*andas djupt 10ggr* Vi har diskuterat problemet över middagen, jag hade kokat hemkokt gröt (annars brukar jag köra med såndär korvrisgrynsgröt ni vet* Nu har han förmodligen insett att han inte är ensam i världen eller världens medelpunkt och måste visa lite hänsyn till folk och inte bara tänka på sig själv. Skönt. Det verkar ha gått hem och nu känns det mycket bätte.

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-23 18:00:01 följande:

Satan vad konsitg jag är i imagen *fiser i tråden* Måste sluta äta så många jultomtar.
    Hoppas de inte är VKS-.
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-23 18:59:10 följande:

JAg har köpt en träningsoverall till min man. Han ska ha den att springa i. Hans förra är köpt -87... Börjar vara sliten. Från din hormonstinna fru:Nu kan du börjra springa!!!!! Behöver versen vara längre?
    En later man vill ingen ha
    En svettig och tränad man är mycket mera grann, i spåret kan du lägga på ett kol med din nya.....
  • Garageänkan

Fan vad sjukhuset är inkompetent/posten

Idag den 23.12 fick vi tre lappar, det var alla åt LillM en tid den 10.12 och en tid den 19.12 och fakturor på uteblivet besök den 10 och 19 12. Hur i helvete ska man kunna va på plats när man får tiden och deras påminnelser samma dag? Dessutom flera dagar sent?!

• Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-12-23 20:21:05 följande:
    Hello! Någon annan än jag som är less på att knorra snören?
    Nej. Jag har knorrat två paket själv resten fixade de i affären.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-23 21:29:21 följande:

Centurion skrev 2008-12-23 21:25:24 följande:
    Jag firar inte jul, proppen firar den 25e och jobbar den 24e.
    Hur gör proppen då? Köper han en lite enpersonsförpackning julmat på Ikea?
Svar på tråden dårt asöires setuG