Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-16 12:18:32 följande:
    Ska det komma fler skalv? Bara det inte kommer när jag jobbar, högst upp i en glasbyggnad precis vid havet. I AM GOING TO DIE!!!!
    Ja, PP. det ska komma flera efterskalv. Fast "bara" på 3,5. Tänk vilken vacker död.. Solen som går upp över ett frostnupet skåneland. PP sitter överst i en vacker smäcker glasbyggnad. Hela pl'jset skakar och PP flyger som en projektil med kanrket singlande omkring sig över skpneland som tomten utan renar. LAndar i en skorsten och dör av ChåKen..
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-16 12:55:52 följande:
    Gud, jag kommer bli känd. Det är verkligen dags för mig att klippa snygg frisyr!
    Ja, du får nog tänka på en ny outfit (en tight silverdress kanske?) och fixa naglarna oxå.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-16 13:01:43 följande:
    KarJac skrev 2008-12-16 12:58:53 följande: Vore inte en dag för sent!
    Verkligen inte.

*tipsar PP om braziliansk vaxning*
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-16 14:16:07 följande:
    Kan ingen ta en trip till Paris i vår och fika med mig?
    Jo, det låter väll som en bra plan. JAg och Sophia och bebisarna kan väll komma?
    Docendo díscimus skrev 2008-12-16 15:05:14 följande:
    Tro ni att barn kan få ANOREXIA?
    Tyvärr kan dom det. HAr en kompis som var fullfjädrad Anorektiker vid 7. Vanlig diagnos på BUP. Why?
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-16 15:07:14 följande:
    Nu är jag tomte också!
    *sätter mig i knäet och önskar*
  • MissKaos
    Docendo díscimus skrev 2008-12-16 15:13:11 följande:
    Min sju åring säger att hon är fet och tjock. Slarvar med maten. Blir sur om mam ber henne äta eller smaka.Fundera att snacka med syster - men hon var där inte.
    Oj, vad svårt! HAr dom anorektiska flickor i skolan? Pågår det "bantningshysteri" i klassen?? JAg skulle nog pratat med skolsköterskan och klassföreståndaren om de är vettiga för att få veta lite mer hur det ser ut i skolan. Och kolla med BUP som Gute säger. Risken är väll att dom kräver remiss.
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-16 15:42:36 följande:
    Sådant kan "smitta", absolut.
    JA det gör ju det.

Problemet med BUP är ju  att det dels kan ta tid att få komma, dels att det blir en stor "grejj" av det med sekundärvinster som att slippa skolan + uppmärksamhet. Därav att jag tycker man ska börja med att kolla hur det är i skolan, är det ngt fler förälrdar bör uppmärksamma "går" det bantning så skolsyster ska komma in i klassen osv.. Det är ju ett svårt ocm mångfacetterat problem som kan starta av så många orsaker..  
    Fåret Shaun skrev 2008-12-16 15:53:59 följande:
    Vad ska jag laga till middag?
    Mig? *ler sexigt mot fåret*
    KarJac skrev 2008-12-16 15:56:53 följande:
    Fårstek med lök.
    FY!

Blodpudding med fläsk och lingon är gott.
    Eller wook med räkor och nudlar eller köttbullar med pot.mos. Eller snitzel och pommes. Eller hamburgare med pommes. Eller köttfärssås med spagetti. Eller soppa.

JAg fick inte komma till jobbet förrens på fredag, jag lät för sjuk enl chefen. Hon ville inte ha en sjuk Preggofant som snorar ner där. Betyder det att jag kan gå och fika imorgon ändå?
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-16 16:20:03 följande:
    Mhm, vi vet ju hur det hela ligger till...
    Jo, det känns på doften.
  • MissKaos

VAd ska jag laga då?

Tror ni jag kan steka små bitar av kassler, lite lök lägga på grädde+ räkost och stoppa i annans och paprika? Samt vitlök och curry? 
    Och servera med ris? 
    Går det blanda?
    Hmm.. kanske stek ai lite bacon oxå? 

• MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-16 16:56:44 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-16 16:50:39 följande: Jahapp. Nu blev jag hungrig.
    Du tror på ideén mao?
    Det är nogungefär vad som finns i kylenjust nu. Som behöver göras åt snarast.
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-16 17:34:28 följande:
    Tuttbitaren fick en bulle som han sedan kastade i väggen. Så går ungen och hämtar en annan bulle och vill ha den. Jag säger Nej glöm det. Gissa vem som är dummast på hela jorden just nu?GutegirlGutegirlheller Gutegirl?
    Fan vad taskig du är
Svar på tråden dårt asöires setuG