Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 19:24:06 följande:
    VAd ska jag köpa till Dr Snuggels i julklapp?KLockradioOstkupaStringkalsonger (urk)
    En dildo. Den har du oxå glädje av!
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-18 19:28:18 följande:
    DanBe skrev 2008-12-18 19:25:33 följande: tack visste vâl att jag kunde lita pa dig!*skickar gasse till MK med ett lômskt leende pa lâpparna*
    Inga probelm!

Jag är van att dosera läkemedel till missbrukare.. Ska nog få tyst på honom med.

*avfärdar Theralen som ett skämt och laddar med Stesolid för I.V bruk*
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 19:29:20 följande:
    Det finns redan, och den är ju rolig. Jag vill ge honom något som HAN har glädje av
    VArför det?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-18 20:07:57 följande:
    God Jul Miss Kaos, din rôv âr bredôgonen stirriga och armar ur ledHär far du en armerad kroppsstrumpaför att dölja din enorma rumpa
    *ASG*
  • MissKaos

Åh du lilla Mus,
    Så ni inte behöver ett extra hus,
    Får du en spiral gjord av lim och gammalt grus
    Du ska nog se att den kan göra sus
    När ni ska göra franskbus

• MissKaos

AHHH HAr just insett att man kan ta Dexofen under grav *lycklig* Då kasnke jag kan sova lite i natt??? Jävla rygg... MEn den kanske blir bättre om jag sover..

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-19 14:05:37 följande:
    Tänkte bara droppa in och tacka för alla fina namnförslag.Men lillfnuffan ska heta Ellen Alicia Yey! Jag fick igenom Ellen!!!!
    Fint!
  • MissKaos

Jag har varit till doktorn nu. *jippie* Jag kan få EDA! -Det har dom lagt på värre patienter än dig, Men jag tror inte det kommer behövas du är så stadig och stabil (ehh menas det rjock emd "stadig" eller vad?), sa doktorn och förutspådde hur lång tid förlossninge ska ta.. OCH att jag inte kommer hinna gå tiden ut *snopen* födde jag inte i tisdags så ska jag ju gå över tre veckor. Nåja, en riktig gammal räv till doktor var det, och jag har effektiva värkpiller hemma nu = jag kan sova lite på nätterna..

• MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-19 14:24:05 följande:
    jungfu skrev 2008-12-19 14:10:27 följande: Ja just det. Hur är det med MissKaos?
    Still Alive And Kicking..
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-19 14:39:44 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-19 14:38:01 följande: Det låter bra det.
    Känner mig SÅ lättade efter läkarbesöket. Var mest rädd att dom skulle säga att  -ja du, kan du inte ligga ner plant och har nervpåverkan  och är sådär sned i ryggen så måste du snittas. Jag vill ju föda den vanliga vägen så jag akn berätta skräckhistorier sedan!
  • MissKaos
    jungfu skrev 2008-12-19 14:43:13 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-19 14:37:07 följande: vavava??? när ska du föda? i tisdags eller om tre veckor, är det bara de alternativen som finns
    Ja *asg* Det vare MINA alternativ.. Sen finns ju alla dagar däremellan oxå *s*
    siamusen skrev 2008-12-19 14:43:34 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-19 14:41:48 följande: Har du skolios?Inte ga tiden ut...Hmmmm...kanske kommer den 27 da
    Ja, men den är väll eg inga problem. Däremot har min diskskada börjat krångla i förra veckan -sannolikt i samband med att jkag blev genomförkyld.. Och det gör så ont.. Sen spänner jag ju musklerna för att hålla "mot" så inte disken börjar kana igen -så får jag jätteont i muskelrna oxå. MEn nu har jag ringt ner till gymmet dom skulla kolla om någon massör kan klämma in mig mellan några andra kunder så kanjag kanske få lite hjälp med "bullen" under skulderbladet oxå..

Ja... men vem vet om han har rätt el fel i det? Han sa att " bebisen är färdig nu, så bli inte orolig om det börjar"
    Pynta skrev 2008-12-19 14:51:14 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-19 14:41:48 följande: Näe, vet du vad, någon skräckhistoria får det verkligen inte bli! * ser stäng ut*Skickar med ett paket med1 st vetevärmare.1 st termos med te.4 st lussekatter.1 burk Tigerbalsam.1st bra bok.
    *packar ner i BB väskan* *stoppar ner Pynta oxå*

Nää enl doktorn så kommer jag vara ca 6h på förlossningen -jag är ju van att ha ont så jag kommer göra en del hemma.. *s* Tydligen tror han och min Yogafröken på samma teori -tränade människor föder lättare och snabbare.
    JAg tror det kommer bli asjobbigt och att jag kommer få få över bara för att dom säger såhär..

NI somhar fött barn när man börjar få "mensvärk" ibalnd och en känsla av att någon människa sticker upp en kniv i underlivet på en -är det förvärkar eller är det bara för att ungen är 25% finne och vevar med en kniv?
Svar på tråden dårt asöires setuG