Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Hej!
    Surfar från skolan, det är nåt fel på bildskärmen här så allt är rosa. Bögdator?

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:10:13 följande:
    Skulle inte ni till Dr snyggos hemland?Sylten är sen,jag är lat.
    Nä, vi tänkte åka till hans pappa i hans hemlands grannland Snyggo kan inte åka till sitt hemland, för då låser de in honom och kastar nyckeln.
    Men så bidde det statskupp i det landet som hans pappa bor i, och det känns inte så hundra att åka dit då.
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:22:24 följande:
    Hellu schlamp.Vad ska ni äta ikväll?Har total idetorka!Grillspett i måndags,chili con carne igår,men vad äta idag?
    jag ska äta korv med min son som ska på fotbollsträning.
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:24:39 följande:
    Aha,då tycker jag att ni bokar en resa till Kanarieöarna med Ickan
    jA, vi är lite inne på att åka dit vad det lider, för då kan hans pappa komma dit och träffa oss där.
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:30:32 följande:
    När ska ni åka i såfall?K-öarna funkar,trots att det är ett turistghetto,finns något att göra för alla åldrar.Själv hånglade jag mest när jag var där
    Oj, jag vet inte. Jag hoppas vi kan komma iväg nån gång i vinter i alla fall.Vi hade tänkt åka nu under hösten nån gång, men det kör ihop sig hela tiden.
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:47:04 följande:
    Januari är en superbra månad att åka bort,julen är avklarad och man är dödstrött.
    OCh det är mörkt och jävligt här.
  • gutegirl

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Svar på tråden dårt asöires setuG