Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-24 11:56:43 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-24 11:52:44 följande:
    Med snören i sa fall. Tänkte jag kunde ge honom till katterna. Inte köpt nagon julklapp at dem.
    Okej, nu kör han nån sorts rensmaskin i rören och har slitit loss toastolen också... Så jag petar in honom i brevlådan på väg till frankrike i expressfart.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-24 12:24:01 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-24 11:58:48 följande:
    oooh har du fatt en Proppen Special i julklapp
    Vad innebär en proppen spcial? Här luktar det fan.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-24 12:24:01 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-24 11:58:48 följande:
    oooh har du fatt en Proppen Special i julklapp
    Vad innebär en proppen spcial? Här luktar det fan.
  • Garageänkan

DanBe skrev 2008-12-24 12:30:59 följande:

God jul på er alla! Hoppas att ni får en massa hårda paket hela dagen och natten. Nu ska jag laga mat åt hela hungriga släkten...
    Vill också ha mat mrn här luktar det avlopp och helvete så jag avstår en stund...
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-25 12:29:19 följande:

MissKaos skrev 2008-12-25 12:03:03 följande:
    En av växterna vid poolen har börjat blomma. Sa juligt
    Vi fick ju en röd ros ute den 20 december tror jag det var... en julros sk.

Igår vart det jättelyckat och bra.

KB fick en cirkelsåg och jag fick en Janome baby lock evolve overlocksymaskin. Jättesnällt men jag vet inte hur man syr med dem. Iaf inte hur man trär i alla trådar osv. Men det var snällt. Det fick jag av KBs föräldrar.

LillM fick en massa bra saker tex duplobrandstation och basic duplo, en liten gitarr som han spelade och sjöng visor för alla hela kvällen, en rattkälke, pengar och en bok. En radiostyrd bil och en radiostyrd helikopter, Det var inte så smart kanske men baktanken är nog att gudfar får leka med den i sommar när han är med lillM på stugan antar jag.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-25 13:25:09 följande:

Nu ska vi äta jullunchoch öppna paket. KOmmer sen
    Vill gärna veta vad ni fått sen om ni varit snälla
  • Garageänkan

Millimina: haha ja den är säkert skitdålig, alla gånger jag sytt på en sån så har jag varit så besviken haha NOT! Men då har den iofs varit färdigt trädd
    Nu måste jag plugga på en instruktionsbok i ett halvår så typ
    Jag är supeglad. KBs mamma och pappa är så jäkla hyggliga, fick en easy jeans förut för nåt år sen också. Nu vill jag bara ha ett sybord som man fäller ner maskinen i sen blir det som ett vanligt skrivbord men det skall väl gå att fixa till min 30 nej jag menar förstås 25 årsdag Kbs pappa är återförsäljare på Janome, babylock och såna bord så...

• Garageänkan

MissKaos skrev 2008-12-25 15:23:12 följande:

Och. Måste jag låta intääligänt? Ochjag har ingen cocktailklänning Jag får inte plats i sånna. Eller jo, jag kanske får det omman gör hål på mittne på den.
    Det blir säkert jättefint. Ungefär som en sån dräkt med hål i röven så kan du ha hålet på magen och gärna i latex, då blir akademikerna säkert glada
  • Garageänkan

Millimina skrev 2008-12-25 15:57:10 följande:

Jag hade tänkt ha mysklädescocktailparty faktiskt. Som en sorts pyjamasfest...fast jag tål inte mönster och små gubbar och sådant, så myskläder är ett säkrare kort. Dessutom så blir ingen så skitnödig när de har mjukiskläderna på! =) Jag bor i studentstaden framför alla. Vet man ändå inte så är det här man talar rikssvenska.
    Uppsala? Eller? Isf är jag ganska nära men hinner inte tills dess tror jag, eller jag hHINNER nog men behöver få boende isf
Svar på tråden dårt asöires setuG