Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-10 13:29:55 följande:
    Jag hade en tamagotchi för 11 år sedan. Jag trodde att det var en fluga.
    Tänk att det trodde jag med. Men han har sålt grejor åt pandaförsäljningen, och beställde av någon underlig anledningen en tamagotchi. Han lät lite förvånad själv när han började pilla med den - varför beställde jag den här liksom?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:31:42 följande:
    Jr bor i en ganska avlägsen del av Linköping. Sen tror jag inte heller att han alla hästar hemma.
    Bra analys.

Han hade dessutom en spis att leka med som liten.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-10 13:32:27 följande:
    Jaha, det tar alltså ungefär 11 år innan det går ut på landet. Då kanske ni får Ipods där om några år dårå.
    Vadhettresadu?
  • Fröken Sophia

Fast uhhmmmm. Vi har faktiskt 3 st ajpåds här hemma så det stämmer dåligt.

• Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 14:43:42 följande:
    Nu har jag gjort en långpanna till med Gutegodis Jag missade att ställa in förra satsen i kylen så den blev förstörd.
    Mmmm, bra att vi startat en stödtråd till dig då va? För stort och smått liksom.

Den fick inte ligga kvar under "jämställdhet" förresten. Jag som tyckte att det var ett så bra ställe, med tanke på att varför vi egentligen stöttar dig.
  • Fröken Sophia

Öhhh min mage känns som en stor uppspänd basketboll. Undrar varför.

• Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-12-10 13:59:22 följande:
    Ida har två tamagochis o hennes kompisar har typ två var med, det är superinne på lågstadiet.Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:31:52 följande:
    Ahhh, men Jr går i 6:an och är kille. Jag tror inte att den kommer med till skolan någon gång, eller att han kommer att leka med den när hans kompisar är här
Svar på tråden dårt asöires setuG