Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-21 13:21:56 följande:
    Ja, vi kan âven ha en gasse som GALLSKRIKER och sparkar i vâggen
    Ahhh...

Vet du, ni borde bo i en inhägnad stuga i skogen. Då kunde Gasse roam free safely och ni kunde sova under tiden.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-21 13:26:09 följande:
    Funderade starkt pa det inatt/ Att bara ge upp och lata honom gôra vad fan han vill tills han somnar. Hade stor lust att ga och lâgga mig, men det gar ju inte.
    Näe, du skulle ju aldrig kunna förlåta dig själv om något hände.

Jag hoppas hoppas hoppas att ni får hjälp med honom!!
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 13:45:25 följande:
    Men en apbur då? Med lite leksaker och ett klätterträd och en vattenautomat. Går inte det in i Gasses rum?? *hjälpsam*
    *fnissar*

Nu ska jag ta och duscha min svettiga lekamen. CU.
  • Perry the Platypus

*duschade för 5 min sedan och är redan svettig igen*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:16:55 följande:
    Haru feber eller
    Skojaru... Så jäkla äckligt. Men ska hämta töntmusungen om en timme så det gäller att samla ihop sig nu.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:20:36 följande:
    Har nån sett till Suri på sistone förresten? *rapar Wild Noodles med jordnötssås* Lyckades välta ut heeeeela glaset med cola dessutom, så jag fick kalla på personal. Men jag fick påfyllning i glaset i alla fall
    När jag kommer till jobbet på måndag ska jag kolla hur mitt schema för nästa vecka ser ut. Vilka dagar kan du?
  • Perry the Platypus

Yeah baby!!

Fåret Shaun skrev 2008-11-21 14:21:39 följande:
    kommer ni in på min sida? Inboxa annars så lägger jag till er ska lägga lite sexualupplysningar i min gb
  • Perry the Platypus
    Tyler Durden skrev 2008-11-21 14:22:31 följande:
    Klimakteriet
    *sliter 10-centimetaren av TöntenDrullputt*
  • Perry the Platypus
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 14:22:31 följande:
    en liten tårta
    Du är så duktig!!!!!!
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:22:59 följande:
    Så du vågar alltså gå på lunch med mig trots att jag klantar mig på detta sätt??? Du är modig du! Som det ser ut idag - tisdag, onsdag och fredag. Sen kan jag alla dagar veckan därpå (ska äntligen vara leeeeeeeeeeeeeeedig då!)
    *är modig som en krigsherre*
Svar på tråden dårt asöires setuG