Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*har fnissat hejdlöst åt förra veckans Morognsoffa

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-20 22:29:49 följande:
    men det är ju sååååååå tråkigt det där programmet... :-O

Släng dig i närmaste kissiga snöhög!!
  • Perry the Platypus

Men hallå!! Nu kräver jag att samtliga i tråden går till svt.se, väljer Morgonsoffan till höger, väljer avsnittet 081111 och rullar til 20:30. Är inte detta så jävla FL????

• Perry the Platypus

NÅÅÅÅÅÅÅ???

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-20 22:46:21 följande:
    Men det är det som är så roligt, att det är lite tråkigt.
    Precis!!
  • Perry the Platypus

Jamen fö fasen, norrbagge - inboxa mig skiten nu då!!

Fruen fra Norge skrev 2008-11-20 22:47:01 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-121/m38501804.html *host*
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-20 22:50:47 följande:
    Men bella och PP. Ni är ju jätteroliga, och det är ju inte för att ni är så tråkiga som ni är roliga? Hur kan ni ha sådan humor att titta på? Att det är någon sorts tvärtomprincip då?
    Jag skrattade fortfarande åt Ankan som poet/sångskrivare (lite senare i samma program) när jag borstade tändena nyss. Han tog sig sjlv på oerhört stort allvar uder intervjun och sjöng sen så tyst och pipigt att Petra och David inte hörde hono öht. Jag tycker det är en fantastisk form av humor.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-20 22:52:34 följande:
    Haha, för att vi är tillräckligt roliga som vi är, så vi behöver inte se på hysterisk humor själva. Det räcker med lättsam, härlig humor som är rolig fastän alla inte fattar det. Vi är liksom eliten!
    Kunde inte sagt det lika bra själv. Jag blir uppriktigt sagt förvånad att inte alla tycker det är lika kul som jag tycker om nu alla tycker jag är så rolig.
  • Perry the Platypus

Ja, men jag kan bjuda in dig.

Fruen fra Norge skrev 2008-11-20 22:54:42 följande:
    Bella Funkar det att inboxa dig när jag inte är inbjuden på din sida?
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-20 22:56:14 följande:
    Kärleken är blind Och döv.Kanske lite dyslektiskt också.
    Fast det är klart - jag har ju fått svart på vitt här på FL att det är typ 1% som faktiskt tycker att jag är rolig. Så det skulle ju förklara Morgonsoffans ouptäckta genialitet också...

*fortfarande djupt olycklig över det omröstningsresultatet*
Svar på tråden dårt asöires setuG