• MarieHJ

Saft till 5 månaders..

Men vilket ståhej för att TS undrade om man kunde göra någon egen saft!!?? Det är inte jordens undergång för att att hon vill ge sin lille lite sockerfri saft! Herregud! Ni låter ju son skvaller/moralkärringarna ute på gården=)
    Jag gav min lilla sempers egna saft när hon endast var 3 månader och 3 veckor(Hon var alltså inte 4 månader än!!)! Hjälp, vilken hemsk mamma jag är!

• MarieHJ
    evelgen skrev 2008-10-06 14:17:48 följande:
    Jag har inte läst hela tråden. Jag undrar bara varför man ger en fem månaders bebis saft? Lite nyfiken...
    Min tjej älskar sempers saft.. därför ger jag henne det nån gång. Typ som vi äter chips en lördag. Man lever kanske bara en gång, Njut!=)=)
  • MarieHJ
    evelgen skrev 2008-10-06 14:35:10 följande:
    jag bara undrade varför, hur och när hon gav sin fem månaders bebis saft. Var inget anklagande i det. Man gör väl som man själv vill eller?? Så hoppa gärna på mig för det MarieHJ!!!! Man kan ju få hur många råd och tips och idéer som helst men sen i slutändan är det väl ändå man själv som bestämmer och gör det som är bäst och det man tror på. I mitt inlägg skrev jag inte ens vad jag tycker. Jag kanske ger min 3 månaders cocacola?? Det vet ju inte du.
    Jag hoppade verkligen inte på dig.. Ursäkta om du tyckte det. jag bara skrev varför jag gav min lilla eftersom du var nyfiken på varför TS gjorde det..
  • MarieHJ
    evelgen skrev 2008-10-06 14:35:10 följande:
    jag bara undrade varför, hur och när hon gav sin fem månaders bebis saft. Var inget anklagande i det. Man gör väl som man själv vill eller?? Så hoppa gärna på mig för det MarieHJ!!!! Man kan ju få hur många råd och tips och idéer som helst men sen i slutändan är det väl ändå man själv som bestämmer och gör det som är bäst och det man tror på. I mitt inlägg skrev jag inte ens vad jag tycker. Jag kanske ger min 3 månaders cocacola?? Det vet ju inte du.
    Vet inte varför du tror jag hoppasde på dig^^????
Svar på tråden Saft till 5 månaders..