• Anonym (hängtutten)

Fula tuttar som hänger

Ja, jag funderar och funderar. Mina tuttar hänger som påsar, det är ärr och djupa blekta bristningar på dem. Detta efter mitt första barn och jag kommer förmodligen inte skaffa flera. Jag har läst en hel del om brestfast och sådana saker, vilket är tabletter baserade på örter som ska stadga och förstora tuttarna, men jag har inte provat.

Jag funderar också på att lyfta dem och sätta inplantat, där är saken den att det är så dyrt! och jag har ALLTID varit för naturliga tuttar, men jag är väldigt deprimerad över hur de ser ut nu. känner mig osexig och självkänslan står nere i tårna. Jag vill känna mig kvinnlig och nöjd med mig själv.

Vad rekomenderar ni? Är det någon som provat på tex brestfast och hur funkar det isåfall? Och hur mycket kostar en bröstförstoring, inte med silikon, utan det andra ämnet som man inte behöver byta någon gång. (minns inte vad det heter)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-07 19:32
    Hej!
    Här skriver jag länken till det örtpreparat jag tänkt mig så får ni som undrar vad det är för tabletter jag menar :

www.breastfast.se/

• Svar på tråden Fula tuttar som hänger
  • Anonym (hängtutten)
    Anonym skrev 2008-10-09 23:39:47 följande:
    Var glada att ni haft fina tuttar NÅGON GÅNG!Tänk att få ha gått på en strand i bikini och känna att de är fina någon gång, eller ha sex... Mina är väldigt olika stora (ja allas är det men mina är extremt olika).Och jag hatar det!Var nöjda med det ni har, det är ju trotts allt en anledning de blivit så, de har gett liv!Om ni skulle vilja så går det alltid att gå upp i vikt lite då blir de ju större.
    Jag vill inte behöva gå upp i vikt för att få fina tuttar, dessutom mpste jag gå upp runt femton kilo för att det ska synas på tuttarna och det gör jag bara inte. Jag är otroligt stolt över att mina tuttar har givigt liv åt det finaste jag har, men som jag skrev - Jag vill och behöver känna mig kvinnlig och sexig i mig själv. Jag behöver inte ha stora tuttar, jag tycker det är jättefint med små/normalstora med, men jag vill inte ha PÅSAR. Var själv stolt över dina tuttar, du hade kanske vart mer missnöjd om de vart hänghängiga eller för små.

Inlägg 16: Det är tuttarna jag vill förändra, inte hur de sitter i en bh. =)
  • Anonym

Anonym (hjälp?) skrev 2008-10-10 08:41:44 följande:

anonym som skrev adressen till bodystar har du provat dom? en burk rä'cker alltså bara 15 dagar.för 400 nått verkar dyrt
    Nej jag har inte testat dom än, men ska Ska hämta ut dom när pengarna kommer den 20: de
  • Anonym
    zanna2 skrev 2008-10-10 09:15:43 följande:
    "zanna2 ok tyckte det var lite dyrt fattade det som att man behövde äta dom i 4 mån och det skulle kosta runt 2000kr.säg till då när du har provat om du vill vara försök kaninkommer kanske att köpa dom."2tusen är inte så dyrt om man jämnför med en op på 30-40tusen. resultaten blir ju oxå permannta. men som sagt ska iaf prova dom sen så kan jag ju följa upp hur det går, typ varannan vecka. om jag tycker dom funkar eller inte. så jag är gärna försökskanin:P hoppas dom funkar:P
    Var är det för något du ska testa? Jag tänkte testa det där på bodystar
  • zanna2

jag tänkte prova procurves. men kan inte köpa dem förrens den27e. bara längtar tills jag har dem magiska tuttpillren i min hand:P hehe

• zanna2

Men du Anonym, kollade lite på priser. det kostar 1920kr för att köpa tabletter för 3mån. men procurves kostar det bara 1281. ville bara göra dig uppmärksam på det:P

• Anonym
    zanna2 skrev 2008-10-11 12:39:31 följande:
    jag tänkte prova procurves. men kan inte köpa dem förrens den27e. bara längtar tills jag har dem magiska tuttpillren i min hand:P hehe
    Var ifrån beställer du dom?=)
  • Anonym
    zanna2 skrev 2008-10-11 12:56:38 följande:
    Men du Anonym, kollade lite på priser. det kostar 1920kr för att köpa tabletter för 3mån. men procurves kostar det bara 1281. ville bara göra dig uppmärksam på det:P
    Okej, tack så mycket =)
  • Anonym

Jag tror inte såna tabletter fungerar, tyvärr.

Jag skulle acceptera mina hängande tuttar och arbeta på självkänslan istället. Och den sitter inte i tuttarna.

• Anonym (Suck...)
    Anonym skrev 2008-10-12 13:15:32 följande:
    Jag skulle acceptera mina hängande tuttar och arbeta på självkänslan istället. Och den sitter inte i tuttarna.
    Väldigt lätt att säga så om man inte har hängpattar själv... Varför tror alla att det är nåt fel på självkänslan? Kanske är det så att man bara vill ha ett par snygga rattar?

Jag tror inte heller att tabletter fungerar, men det är väl klart att det känns okvinnligt med hängande påsar istället för fasta och välformade bröst.
  • Anonym

Anonym (Suck...) skrev 2008-10-12 14:38:34 följande:

Väldigt lätt att säga så om man inte har hängpattar själv... Varför tror alla att det är nåt fel på självkänslan? Kanske är det så att man bara vill ha ett par snygga rattar?Jag tror inte heller att tabletter fungerar, men det är väl klart att det känns okvinnligt med hängande påsar istället för fasta och välformade bröst.
    Jag håller faktiskt med där lite. Det är inget fel alls på mitt självförtroende, det är kanon . Men jag tycker att mina tuttar är fula som hänger och som är som bara skinpåsar. Det är FULT, så enekelt är det. Det skulle andra tycka med om dom såg dom.
  • Anonym (hängtutten)
    Anonym skrev 2008-10-12 15:23:19 följande:
    Anonym (Suck...) skrev 2008-10-12 14:38:34 följande:Jag håller faktiskt med där lite. Det är inget fel alls på mitt självförtroende, det är kanon . Men jag tycker att mina tuttar är fula som hänger och som är som bara skinpåsar. Det är FULT, så enekelt är det. Det skulle andra tycka med om dom såg dom.
    Precis. Självkänslan är på topp, jag skäms inte när min sambo och jag har sex, eller när jag rider honom och de fladdrar hit och dit. Men jag känner mig ju självklart inte sexig heller. -tror inte man kan sätta sig in i hur det känns när man inte har det själv.
  • Anonym (ilse)

Jag skulle ta det där 1300 kr och spara de till etteventuellt bröstlyft istället. Jag är starkt kritisk till att ett örtpreparat skulle kunna få brösten att växa OCH få schysst form igen faktiskt.
    Det kostar pengar att fixa tuttarna på kosmetisk väg men är det något du känner att du vill göra så går det att spara. Bara pillrena kostar ca 6000kr för ett år. Nu vet inte jag hur det sägs kunna fungera eller hur länge man ska äta de för att få sitt önskade resultat men det låter verkligensm humbug tyvärr.

• Anonym (hängtutten)

Nu har jag bestämt mig för att dissa piller och köra på en bröstförstoring, men först om några år då jag hunnigt sparat pengar till det. Hur mycket har era kostat? Bröstlyft med bröstförstoring tänkte jag mig.

• Anonym (hjälp?)

ok då kanske jag får testa dom istället då?eller nån annan som har provat piller som fungerar?kanske man ska starta en tråd om det....fast jag tror själv egentligen inte på det men vill att det ska fungera

Svar på tråden Fula tuttar som hänger