Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Han runkar i duschen

Svar på #225
    Och om han sa nej då? Hade du inte alls känt dig utesluten eller bortvald då? Ärligt?
    Jag tror också att man har sex både med sig själv och sin partner, men förhoppningsvis väljer man det med sin partner om det finns tillgängligt och har det sitt eget när man har tillfälle för det (när inte partnern är tillgänglig)
  • Anonym (jaha)
    Svar på #235
    Jag hade nog önskat att det mesta naturliga min man gjorde var att vilja ha sexuell njutning med mig involverad om jag var tillgänglig, inte att runka.
    Sex är ju oftast något man delar med den man älskar i ett förhållande, skita som du jämför det med är oftast inte det (även om det säkert förekommer hos nån)
  • Anonym (jaha)

ja, jag hade nog frågat mig själv vad som var fel om jag varit kåt och hellre låst in mig och onanerat än legat på sängen o onanerat tillsammans med min partner. Det ger mig lite mer att se honom njuta samtidigt. Men det e ju jag det

• Anonym (jaha)
    Svar på #244
    Jag skulle bli ledsen och kränkt om min parnter gick ifrån mig in i ett annat rum, till ensamhet och valde att njuta med sig själv istället.
    Jag är helt fascinerad av hur olika syn vi människor verkar ha på det här. Det finns en mängd trådar om detta och dom delas alltid snabbt upp i två läger.
    Å andra sidan finns det också en mängd trådar om män och kvinnor som inte får tillräckligt med sex med/av sin partner. Kanske inte så konstigt om halva befolkningen tycker det är en helt självklar "rättighet" att inte alls behöva ha sex med sin parnter utan enbart onanera på så fort de får en chans.
  • Anonym (jaha)
    Svar på #247
    Okej, nu håller jag med dig! =)
    Men min kille kan oftast inte komma mer än en gång om dan. Vissa dagar känner han inte för det alls. Hur kul tror du det är att hitta honom runkande för sig själv då? När jag vet att jag blir utan..idag igen.
  • Anonym (jaha)

Som "tji" skrev, när ni valt att gå och runka medans vi är med barnen så har ni ju sedan sabbat chansen för att kunna ha sex tillsammans i stället sen när barnen somnat.
    Alla ni som skriker så högt här om "rätten att runka", undra hur länge det tagit innan ni lackat av om ni var och varanna gång ni kom till er parnter och försökte få sex fick höra att hon redan var tillfredställd av sig själv. Om inte ni efter ett tag skulle känna er ratade eller börjat undra vad hon gjorde instängd i duschen medan ni passar barn utanför och bli lite irriterade eller känna er oönskade för hon inte ville dela sin njutning med er så skulle det vara konstigt.

• Anonym (jaha)
    Svar på #253
    *ler lite* jag gilla den!! =)
  • Anonym (jaha)
    Svar på #259
    Ni kanske skulle bli singlar? Så kan ni ju göra det ni älskar mest HELA tiden!?
  • Anonym (jaha)
    Svar på #262
    Ja, ibland ja! Men ni drar det ju till ytterligheter med era argumentationer. När man läser en del av de här inläggen låter det som att runka när som, var som är prio ett, inte det du kan dela med din partner. Jag ger upp nu för jag delar inte den här synen på ett förhållande och jag har för den delen INTE problem med att onanera, att min parnter runkar eller med porr.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (sårad) skrev 2008-10-13 18:35:12 följande:
    Jag kom på min sambo med att göra det i duschen och det sårade mig något otroligt, jag var inne i en jobbig situation just då och hade ingen lust att ha sex. Men så mycket som han sårade mig då har han aldrig gjort. Jag hoppas verkligen inte att han gör om det. Då ska han få se på ett och annat.
    Ja, här är jag faktiskt på mannes sida. VILL jag inte själv ha sex, så får han absolut runka hur mycket han vill och behöver. Hans sexllust tar ju inte slut bara för min gjort det.
    När jag befann mig i ett förhålland där jag inte kände för sex så rörde de mig inte i ryggen att han runka, tvärtom jag önska han skulle göra det så jag skulle "slippa"
Svar på tråden Han runkar i duschen