Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Han runkar i duschen

Anonym (####) skrev 2008-10-14 01:20:23 följande:
    Herregud!!! Han måste väl få runka om han känner för det??Bor ni ihop så måste han ju få leva i hemmet precis som han vill... Ni är i ett annat rum...Min sambo kan runka i samma rum om jag inte e sugen o det gör mig ingenting.Jag har ingen aning om vad han fantiserar om men det e hans ensak, precis som min när jag onanerar!
    Om du inte är sugen ja! Men om du ÄR sugen och han redan valt att låsa in sig och göra det själv. Inte lika skoj då va?
  • Anonym (jaha)
    Svar på #366

Hallelulja! Fler sådana män till folket! Män som inte är så totalt impulsstyrda när det gäller deras kuk att dom inte kan vänta 2 timmar för att ha sex tillsammans istället!

• Anonym (jaha)
    Ablan skrev 2008-10-14 13:21:39 följande:
    Svar på #371 eller fler kvinnor som inte blir frigida bitter fittor som förbjuder onani för att de har klämt ut ett barn?

men va?! Man är väl inte frigid för att man vill ha sex med sin man så fort det finns möjlighet? dvs. i det fall som jag svara på, när barnen somnat.

Jag har klämt ut 3 barn och jag har nog aldrig varit så lite frigid som nu

• Anonym (jaha)
    Ablan skrev 2008-10-14 13:23:14 följande:
    Svar på #370 det handlade inte om att ts var sugen vid det tillfället och blev förnekas sex för att han ville runka i stället.utan att hon kände sig ledsen och sviken för att han runkade när hon satt utan för med "hans" bäbis.
    det framkom som så vitt jag förstod längre fram i TS respons att hon faktiskt kände sig bortskuffad och saknade fysisk närhet, kontakt och sex med sin man. Så, min gissning som är lika bra som din är att hon faktiskt längta efter sex med honom, men inte kunde fixa det precis i det ögonblicket som han kände för att gå in i duschen och runka. Hon hade önskat att han väntat lite med sitt omedelbara självbegär och gav sig hän åt dom båda tillsammans.
  • Anonym (jaha)
    Svar på #378
    Men hallå ja! Glad det är liksom det debatten handlar om i den här tråden.

Men för att svara på din fråga, nej jag vill inte förbjuda min man att onanera, inte mig själv heller. När vi inte är på samma ställe, eller han eller jag inte vill osv så har jag absolut inga problem alls med det. Vad jag försöker lägga som en motvikt här i den hetsiga ALLA HAR RÄTT ATT GÖRA VAD DOM VILL MED SIN KROPP-debatten är att man också har ett ansvar för sitt förhållande (och sin parnter)  För vissa kanske det kvittar totalt om man inte har sex alls. Men i det fall som tex. TS där onanin tar en så stor del av partners fysiska förmåga att det gemensama sexet får ta stryk så tycker inte jag det känns ok längre. Jag blir ledsen och frustrerad om jag inte får så mycket sex, lek, närhet och fysisk tillfredställelse med min partner som jag önskar. Jag känner mig bortvald och sårad om vi inte har sex, jag tar initativet och blir avvisad för att han dagligen runkar istället. (jag vet att folk säger att det inte är istället) men jag känner det så, för min man kan oftast bara få orgasm/utlösnig en gång per dygn.
    Frågor på det?
  • Anonym (jaha)
    Svar på #379
    Ablan skrev 2008-10-14 13:47:31 följande:

"frigid är att inte ha sexlust, att inte vilja ha sex HELA tiden är inte samma sak som att inte ha sexlust alls."

ja? precis..? Frigid är att inte ha sexlust alls, så hur får du det då till att hon är frigid när hon uttryckligen skriver att hon vill ha sex med sin man när barnen somnat?

jag hänger inte med dig alls nu...

• Anonym (jaha)
    Svar på #382

Kom igen nu tjejen, vi har inte samma åsikt men du behöver ju inte tramsa dig för det!
    Du gav kommentaren frigid, direkt på mitt inlägg nr 371, som var ett bifall till inlägg 366. Det handlade alltså om kvinnan i inlägg 366, där står situationen med sex två timmar senare när barnen somnat, klart och tydligt beskrivet. Det är ingen ny fakta.

Backa gärna och kolla om du inte hänger med i svängarna.

• Anonym (jaha)
    panda mii skrev 2008-10-14 14:57:48 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 14:06:09 följande: men hallå "tjejen" det handlar om att man kan inte sitta och sura över att ens partner onanerar! spelar ingen roll när, hur eller hur ofta han gör det, det är HANS val ingen annans! jag vet! gå till läkaren och tvångskastrera honom så slipper ni både runket och sexet för det verkar ju vara det vissa är ute efter gällande deras män.
    Jag sitter inte och tjurar men jag tycker inte att det bara är ens val när/OM det påverkar andra också. Är det hans val om han vill ha sex med andra med?  Jag vill absolut inte kastrera min man, hur mycket mer sex tror du det hade blivit då? Det var väl inte särskilt konstruktivt? jag vill varken slippa runk eller sex, jag vill värna om ett gemensam sexliv som inte blir lidande av onani, that´s it,,inget mer.
    Nu har det blivit ett argumentations krig, men jag tror ingen  här inne hade vela få mindre sex än den önska för att parntnern tillfredställer sig på annat sätt
  • Anonym (jaha)
    Ablan skrev 2008-10-14 15:45:40 följande:
    Svar på #387 fast man kan inte alltid få sex av sin partner när man vill, iblan´d får min sambo inget när han kommer hem från jobbet fast att han är "sugen", "nej jag har redan klappat min själv!" jag bestämmer själv om jag vill få orgasm genom gemensamt sex eller på egen hand
    Ja, jag bestämmer också själv och bara för att jag föredrar gemensamt sex går folk i taket här. När jag befinner mig i ett förhållande värderar jag gemensamt sex mer än onani..skjut mig!
  • Anonym (jaha)
    Ablan skrev 2008-10-14 16:03:02 följande:
    Svar på #392 helt ok att göra det, men om man är 2 i ett förhållande och tycker olika så behöver ju inte det betyda att den som föredrar gemensamt sex ska få sín vilja igenom framför den andres vilja?
    Sant, men någons vilja måste ju gå före, Och för mig känns det konstigt att tänka sig att min parnters vilja som han skulle strida för skulle vara rätten att INTE ha gemensamt sex.
    Det blir underliga motsättningar om man drar det så långt och hade gjort att jag hade känt mig utesluten eller mindre viktig.
    Återigen jag pratar inte nångång eller ibland jag pratar återkommande.
  • Anonym (jaha)

Så känner nog jag faktiskt, eller det är inte farligt att min parnter inte har lust.
    Men det känns jättefarligt att han inte har lust till mig. Och om han onanerar framför att ha sex med mig så känns det som han har lust, men inte till mig. Det känns faktiskt..jätte farligt och jobbigt och ledsamt.

MrsDeepblue skrev 2008-10-14 16:28:36 följande:
    Och en sak till - varför är det så farligt att ens partner inte alltid har lust? Det gör väl inte en själv till en misslyckad person?
  • Anonym (jaha)
    Svar på #400

Jag kan inte tänka som du hur mycket jag än skulle vilja. Jag vill vara allt och ultimat och ser det som ett tecken på att han inte älskar mig eller inte tycker jag är underbar om han inte känner lust för mig. För mig är det som att han verkligen aktivt väljer bort mig och inte föredrar mig, som ett svek, om han runkar när jag vill vara med.

Jag lyckas dölja det jättebra för honom, vi bråkar aldrig om det och jag skulle akta mig nog för att tjura så han förstår men innut i mig lider jag ständigt av detta och är rädd för var det kommer ta mig.

jag har startat en tråd om det innan, men inte precis fått nån hjälp som får mig att verkligen kunna känna annorlunda =(

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m37052426.html

• Anonym (jaha)
    MrsDeepblue skrev 2008-10-14 17:30:49 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:19:58 följande: Man kommer aldrig kunna vara allt för en annan människa, det är omöjligt. Men jag förstår faktiskt hur du känner, för tro det eller ej så har jag varit där själv. Är du svartsjuk? Tycker du att det är jobbigt om han tittar på andra tjejer? Tycker du att det är jobbigt om han pratar väl om andra tjejer, känner du dig förbisedd då också?
    Nej faktiskt inte, jag är inte alls särskilt svartsjuk. Och har aldrig varit.  Vi lever i ett distansförhållande och ses därför inte ibland på en hel vecka men jag funderar inte ens på vad han gör eller att han skulle vara otrogen osv..så näe, inget sånt finns. Det är bara sex det här gäller.
  • Anonym (jaha)
    panda mii skrev 2008-10-15 00:17:44 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:37:22 följande: men bor ni ihop? asså är det att han reser mycket eller bor ni isär?för om ni typ BARA träffas på helgerna så tvivlar jag ju på att han skulle dra en runk och sedan neka dig på fredags kvällen,och skulle det hända så beror det nog på att han är utsliten och inte orkar med sex utan bara en 2minutare i duschen... och då har det ju INGET med dig att göra!
    Vi bor ihop varanna vecka och isär den andra och ses då bara på helgen.
Svar på tråden Han runkar i duschen