• Skumpis

Färgval på bärsjal Moby Wrap. Hjälp mig!

Nu måste jag få tummen ur att beställa en bärsjal. Problemet är att jag inte vet vilken färg jag ska välja. Hjälp mig snälla! Har ni sett dem i verkligheten? Något praktiskt man bör tänka på?

www.stellaris.se/webshop/moby-wrap-p-30.html

• Svar på tråden Färgval på bärsjal Moby Wrap. Hjälp mig!
  • S vali s

Skumpis: Drygt halva priset jämnfört med en ny BabyBjörnActive och ju mer jag läser ju mer övertygad blir jag om att jag/vi kommer att välja denna

• Eolyn

Jag har 2 stycken Baby Björn som jag fyndat på loppis för 75 spänn styck.. annars hade jag aldrig köpt Baby Björn!! Blir mer & mer övertygad om att bärsjal e mer ergonomisk
    både för förälder & barn

• NovaAlexandra

Jag har den naturvita, superbra färg, jag har en spybebis nämligen. Och den är så mysig!!!!

• DaCiss

Jag tycker skogsgrön. Snäll färg mot bebiskräk i alla fall

• Skumpis

NovaAlexandra - Spybebisen eller bärsjalen? *Båda antar jag*

jakobina - billigt är bra!!!

• Eolyn

NovaAlexandra

Såg sjalen i ditt galleri!! Där såg den ju jättefin ut!! Inte alls så grådaskig som på hemsidan!! Blir den inte smutsig fort då???

• NovaAlexandra

Eolyn: Bara om man dricker kaffe på den. Men den torkar fort när man tvättat den! Jag var på sjalträff och en tjej där hade en mossgrön och dreggel syntes väldigt tydligt på den.
    Skumpis: Båda såklart

• Eolyn

NovaAlexandra:

Så om du hade beställt en sjal idag så hade du fortfarande valt naturvit???
    Det står mellan den & den svarta för min del.... mest för att dom färgerna funkar till allt.

• Skumpis

Jakobina - TAck för länken! Det visade sig att de har en butik i göteborg *glad*. Då slipper jag ju dessutom porto + att jag får se färgerna på riktigt. TACK!

Svar på tråden Färgval på bärsjal Moby Wrap. Hjälp mig!