Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo BEE tråden

Hallojsan, har oxå en Bee.
    Den rosa sufletten har dom här kidzshop.jetshop.se/ men det finns säkert fler ställen.

bara lilla jag - vad är det för fel på din footmuff?

• Caeruleus

Aha så bra att det har löst sig nu.

Vad har ni för skötväskor? Har en saddlebag på sidan men allt eftersom grabben växer och nu när det är kallt så skulle jag vilja ha en större väska på styret.

• Caeruleus

Du har inte bilder man kan få se? Vilken skip hop är det?
    Är Eloid märket? Jag fick nämligen inte upp något vettigt när jag googlade..

• Caeruleus
    chickenpox skrev 2008-10-09 22:35:34 följande:
    Kika på blocket men hitta den inte kanske såld!Vet ni varför vissa Bees stoppning är tjockare och andras tunnare?
    Ok då är ju Eloide inte så intressant, om den är för stor menar jag.

Ingen aning...kan det ha att göra med att det är lite trångt kanske?
  • Caeruleus
    chickenpox skrev 2008-10-09 22:35:34 följande:
    Kika på blocket men hitta den inte kanske såld!Vet ni varför vissa Bees stoppning är tjockare och andras tunnare?
    Ingen aning...kan det ha att göra med att det är lite trångt kanske?

Ok då är ju Eloide inte så intressant, om den är för stor menar jag.
  • Caeruleus
    chickenpox skrev 2008-10-09 23:14:15 följande:
    Jag är glad för att sidpuffarna (de där stoppade bågarna) är tunna på vår vagn för min son e en stor kille En bekant har en liten dotter men mer stoppade bågar och det ser mycket mindre ut men mysigt!
    Jag har en stoor kille och stoppade bågar . Det är nästan lite för trångt när han har ytterkläder på sig. Har tom funderat på att ta bort den.

Bara lilla jag - är det en Daytripper som du har?
  • Caeruleus

Tycker åkpåsen är varm tom nästan för varm för min lilla kamin till son. Man kan ju inte har hur lite som helst på honom för att det skall vara ok i påsen. Då blir det ju urkallt när jag lyfter upp honom

• Caeruleus

bara lilla jag skrev 2008-10-12 11:29:45 följande:

Ingen som har gett sig på att försöka sy en suflett till bee?? Jagkan inte sy men det skulle vara kul att se om någon har gjort det?
    Jag har sytt en suflett till min Bee. Bild finns i mitt galleri.

Funderar oxå över hur det kommer att gå i vinter....kanske få jag en anledning till att köpa ytterligare en vagn
  • Caeruleus

snart 2 små skrev 2008-10-12 21:02:45 följande:

En till Beeägare som är nöjd... Men hjulet fastnade i rulltrappan. Jag har åkt mycket rulltrappa med vagn innan. Var försiktiga! Det tunna yttergummit nöps fast när vi var längst ner och skulle gå av.
    Usch det har aldrig hänt mig...låter läskigt.
  • Caeruleus

Ställer samma fråga här som i den andra Bugaboo-tråden

Finns det någon här som har handlat från kiwi-kid?
    Jag har har sett gamla trådar där man skriver kiwi-kid USA. Den enda www.adressen jag hittar är i Nya Zeeland. Har jag fel adress eller?? Och vilka priser gäller?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden