Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo BEE tråden

Fint åk du har mieas mammas!!
    Tycker väldans mycket om Marimecko-dynan.
    Kul att se juju BeAll väskan på vagnen och jag håller nog med om att den ser lite stor ut. Den kanske ser mindre tung ut när du kör vagnen framåtvänd. Är den bra annars?

• Caeruleus
    Kajsan skrev 2008-10-12 23:33:04 följande:
    Jag använder aldrig Be Allen på been, den är så stor.Kan tipsa om Petunia Pickle bottom, kah kommer aldrig mer sätta dit en annan väska på min Bee
    Har du en bild i ditt galleri Kajsan? Och skulle jag få komma in å kika???
  • Caeruleus
    Storm07 skrev 2008-10-13 08:19:12 följande:
    Jag har beställt från Kiwi-kid i NZ. Det funkade jättebra. Kom ihåg att valutan är NZ dollar. Kolla på forex.se så kan du omvandla valutan.
    Tack Storm, hade funderat på att köpa en jujube därifrån men nu säger dom här att den är lite stor för Been
  • Caeruleus
    Tullemi skrev 2008-10-13 09:36:10 följande:
    JuJuBe´n är en toppenbra skötväska, men som sagt så hade det räckt med en BeTween (tror jag iaf, har aldrig klämt på en sådan ). Tyvärr väger lilla Milea ganska mycket och det blir ofta att jag tar en hiskelig ryggsäck med mig ut istället för skötväskan. Det blir sån felbelastning när jag bär båda skötväska och Milea. Jag har kass rygg ska jag väl tillägga. JuJube´n står mest i skåpet
    En väldans söt och lite större tjej du har . Hon väger precis lika mycket som min Tim gjorde i den ålder. Fast Tim var ett par centimeter kortare .

Har du vagnen bakåtvänd? Då förstår jag att du tycker det blir lite felbelastat. Jag har vänt min framåt och då tycker jag det är helt ok.

Between kanske är ett alternativ....frågan är om maken min går med på något annat än den svart/silver. Han är ju hemma lika mycket som jag och använder den oxå...så då kanske han ska få vara med och välja
  • Caeruleus
    Storm07 skrev 2008-10-13 08:19:12 följande:
    Jag har beställt från Kiwi-kid i NZ. Det funkade jättebra. Kom ihåg att valutan är NZ dollar. Kolla på forex.se så kan du omvandla valutan.
    Vilken adress är det till Kiwi-kid i NZ...har bara den i USA
  • Caeruleus
    Tullemi skrev 2008-10-13 11:03:07 följande:
    Men du!!!! Vilken himlans snygg suffla du har sytt. Jösses, vilket snyggt jobb du gjort, nu blir jag helt avis .
    Tack så mycket!

Men Storm, nu blir jag helt förvirrad. I den vanliga bugaboo-tråden sa de att den adressen gällde från USA och deras dollars ???
  • Caeruleus

bara lilla jag skrev 2008-10-14 09:53:49 följande:

nej det är inget som har hänt men jhag vet inte hur jag ska förvara det bara när jag är ute och går :Ddet är ju ganska stort så just nu ligger det bara i varukorgen.. hur har ni gjort med era regnskydd?
    Har precis samma problem och tyvärr ingen bra lösning. Har funderat på att köpa ett nytt mindre men inte fått ändan ur..
  • Caeruleus
    angebell skrev 2008-10-20 09:01:26 följande:
    Ännu en fråga....hur stora är era barn ni som har Bee??? När vi köper vår bee så är målet att använda den både till den nya bebisen som kommer men också till vår son som nu är 20 mån. Ibland tycker jag dock att den ser lite smal ut som till honom eller att han är för lång för den (han är 87 cm)
    Been är inte jättestor i sitsen. Min son på 9 månader som är kort och bred sitter redan rätt tajt i Been. Framförallt nu när åkpåsen är i och jacka på. Förvisso tror jag inte att hon kommer att bli så mycket större på bredden utan mer på längden.
  • Caeruleus
    angebell skrev 2008-10-20 09:52:22 följande:
    Svar på #101Alternativet är en mindre och smidigare vagn till sonen och då blir det ju typ något i still med Quinny zapp osv och de kanske inte heller precis är så mycket bredare jag vet inte.
    Den har jag inge vidare koll på. Saknar inte den varukorg?
  • Caeruleus
    Tullemi skrev 2008-10-21 20:18:40 följande:
    Tänkte på en sak idag. Vi fäller aldrig ihop vår Bee eftersom den ligger i bagaget på vår combi hela tiden. Vi bara lägger in den uppfälld. Kan det vara en nackdel? Tänkte på om den mår bra av ihopfällningar då och då. Vad tror ni?
    Kan knappast tänka mig att det skulle vara något problem. I värsta fall kan man ju spruta lite 5-56 om det går trögt.
  • Caeruleus
    dekorator skrev 2008-10-31 08:58:53 följande:
    hej!ska köpa en bee imorn, längtar!!! en fråga, vi har en trappa som jag måste uppför i porten. hur funkar det med beens små hjul?? funkar elodies åkpåse i been eller måste jag köpa en bugga?tacksam för svar!!!
    Jag tycker inte att det fungerar så bra att dra vagnen uppför/nerför trappor. Istället lyfter jag barn och vagn och bär istället. Har fungerat utmärkt men det börjar bli tungt (killen väger 11kg)
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden