Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo BEE tråden

Ok men köper man en vanlig sullky som bara kostar runt 1000 kr så är ju det det enda man förlorat, en beg bee får man ju för 3000 så då har väl oftast säljaren förlorat minst 2 000 (o har ingen vagn kvar till skillnad från den som köpte billigare sullky)

Bara en reflektion :O)

• straw2008

Vi är på jakt efter en bee, jag vill slippa köpa en från affären, tycker att 4800 kr är för mkt :O( vi köpte brecis en cameleon ny nämligen.

Det borde väl vara OK att köpa en beg bee så länge garantikortet inte är ifyllt?

Vad ska man annars betala för en bee med glidhandtag? Min man o jag är typ lika långa så jag skulle kunna tänka mig att fixera det med skruvar.

• straw2008

Ok tack så himla mkt för tipset!!

Det där med att vänta handtaget var ju en toppenide :O) Jag satte på vinterhjulen häromdagen o vagnen blir ju nästan omöjlig att köra, men vända handtaget kan man ju göra när de värsta högarna kommer o sen vända tillbaka, nu ska jag direkt gå o byta tillbaka till småhjulen :O)

• straw2008
    Svar på #288
    Snälla Noas Mamma kan inte du skriva till mig? JAg skulle vilja ha kontakt med dig men det går ju inte att skriva till dig (inte kan jag det i alla fall).

:O)

:O)
  • straw2008

Galet dyra delar!!

framhjul 315kr/styck
    bakhjul 220/st
    suflett 390
    stol 630
    stol klädsel 525

• straw2008

Hur mkt är skäligt att betala för en bee utan kvitto ? Hon påstår att det inte finns..

Måste veta snabt!!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden