Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo BEE tråden

Hallå,

Fick den för 2400, måste nästan vara rekord :O) fick den tom levererad till dörren, tjejen var på väg utomlands o sa att jag ringde riktigt lägligt för att pruta för hon ville ha extra fickpengar till resan!

Utan tillbehör, förutom instruktioner och regnskydd då men inga sovsäckar eller liknande.

Ser helt sprillans ut, jag har tokdragit i handtaget o det går att dra ut om man tar spjärn med benet o TOK-drar men det släpper inte i trappor eller så.

Vi har premiärgått till vasastans ica, vi älskar vagnen !!

• straw2008

Den är helsvart, mitt förstaval var khaki dock... men jag är SÅ glad ändå!

Vad fick du din för ?

• straw2008

hi hi du kan få bytlåna när vi är ute o går någon gång, den är så lätt man märker knappt att man kör den!!

• straw2008

Vi köpte en beg för 2400 helt ny fast ändå begagnad :O)

Inget fel på den alls inget släppande styre elelr så.

Om priset är rätt vågar ni köpa begagnat!

• straw2008

Vår be ser galet trång ut då vår 4mån baby sitter i den, jag tror för att när man har en så liten baby i så kommer axlarna inte högre än vingarna o just där är det ju ganska trångt, hoppas ni fattar.
    Sen när barnet växer o blir längre hamnar ju axlarna över vingarna o då blir den rymligare...eller?

Igår hade jag mammaträff o jättemånga av mammorna provkörde been o jättemånga ville SÅ gärna ha en!!!

• straw2008
    Svar på #500
    Bor du i sthlm ?

ÄR ju en butik på söder som säljer been med 20 % rea.. den ska stänga o sist då ajg ringde hade de en med blå suflett kvar endast.

Kan ta reda på vad butiken heter om du vill ? Den finns på internet oxå har jag för mig...
  • straw2008

Min bee kostade 2400 på blocket o var näst intill ny!

Varukorgen tycker jag är generös, älskar min bee!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden