Bugaboo BEE tråden
s v e a skrev 2008-11-15 12:28:18 följande:
aha okej :) för nu har jag kört typ en lite komprimiss att jag sätter fast honom med hela selen men att jag har gjort den så stor det bara går så han kan röra sig lite fritt iaf.. Men jäklar du va arg han blir när man ska sätta fast honom i vagnen!! Han vill verkligen inte sitta fast! Jag gillade brios sele bättre som var i flera olika delar eller hur man ska säga, där alla dela var för sig
hur har du sytt sufletten då?? Har du nåt mönster eller har du bara gjort på fri hand?? För jag tänkte det är ju som små pinnar i sufletten.. Hur har du gjort med dom?? hehe jag är säkert dum men jag kan verkligen inte sy och kan ingenting om sånt :P
s v e a skrev 2008-11-19 05:20:52 följande:
det är ju pinnar i sufletten som spänner upp den eller vad man ska säga
hej hej!! Nu har jag kört i snö med min bee!! Det gick bättre än jag trodde men man får ta i lite mer än vanligt när man kör.. Och kommer man till någon liten snövall eller så så får man trycka på ganska bestämt annars kan man fastna :P Men då har jag ett annat bra tips och det är att vända vagnen och köra upp med bakhjulen först!
Sen tror jag att det är mkt lättare att köra i snö om man låser swivelhjulen ifram..
Men det gick bra och var lättare än jag trodde.. Men idag blir det stora vagnen för det har kommit alldeles för mkt snö idag!
perfekt ju!! Men jag körde stora vagnen idag för det yrade så mkt s¨därför tog vi den istället :)
idag är det snöstorm här så idag tar jag varken ut min bee eller min andra vagn!! :P
nu har jag kört i snöslask med!! vilket träningspass!!Det var inte så kul kan jag säga, tillslut gav jag upp och körde vagnen baklänges :P orkade inte låsa swivelhjulen då jag skulle upp på en supertrång buss och då är det lättare med swivel och jag hade inte tid att låsa och låsa upp haha.. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen.. lås framhjulen och kör baklänges upp för värsta snöslasksträngarna och högarna!! :D