Inlägg från: bara lilla jag |Visa alla inlägg
  • bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

hmm aldrig testat men har hört att det ska vara mysigt och funka bra... Så det funkar nog.. Men jag tycker att been är lite låg i fullt liggläge så som liggvagn vet jag inte om jag skulle vilja använda den som.. Men som sittvagn är den perfekt :)

• bara lilla jag

hmm ja jo det kanske den gör jag har inte tänkt på det.. men är inte varukorgen plastad i botten? Så det kanske inte gör så mkt ändå? :D

• bara lilla jag

här finns föresten en lite video been lite hur man gör.. det vesta vet man redan men om det är nåt man inte vet så kanske det finns här :D

• bara lilla jag

och här är en med en bebis i en babynest!

• bara lilla jag

ingen aning :D har aldrig med min väska när jag är ute.. Men jag bor ganska nära stan och så så skulle det vara nåt är det lätt att springa upp.. Däremot om jag ska iväg och vara borta ett tag så brukar jag ha den under eller bara ta med en blöja eller två ochlite våtservetter och en banan i väskan :)

• bara lilla jag

Jag har en helt röd bugaboo i mitt galleri.. Visserligen inte en i blått men ja haha

• bara lilla jag

hur långt efter kan man reklamera vagnen?? handtaget på min har börjat glida och bromsen krånglar.. Har varit in i affären 2 ggr efter att hon köpt vagnen och så har jag sagt nej den funkar bra.. Jag har liksom inte fått ur mig något annat.. Men skulle jag komma nu och säga att nej den krånglar då tror hon väll att det är jag som pajat vagnen

• bara lilla jag
    Svar på #410
    japp det gör det!
    Moa38 skrev 2008-12-09 14:15:30 följande:
    finns där adaptor till Bee så man kan sätta på bilstoeln eller?
  • bara lilla jag

hmm för jag prtaade om det där med henne som jag köpte min vagns av och hon sa att de adaptrarna till been funkar bäst med deras egna bilbarnstol men den kan även funka med andra stolar men hon skulle inte rekomdera det iom att den inte riktigt sitter ordentligt då.. Men prata med någon som säljer bee! Jag frågade aldrig vilka märken osv.. Så det kanske är någon som vet mer om det än jag :D

• bara lilla jag

hehe men om en dryg vecka har jag glömt bort det så det är väll lika bra att göra nu när man kommer ihåg och har tid :)

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden