Hur dör en hamster?
Min är slö attakerar om jag ska ta i henne & står på alla fyra med nosen i backen håller hon på att dö?? nån som är bra på hamstrar??
Min är slö attakerar om jag ska ta i henne & står på alla fyra med nosen i backen håller hon på att dö?? nån som är bra på hamstrar??
Passar på att ödmjukast be TS om ursäkt i förebyggande syfte och hoppas hon inte tar illa vid sig av detta som skrivs nedan, menar inte att skända de döda eller förlöjliga oron över hennes nuvarande avlidna hamster.
Anser dock att trådens syfte har blivigt förfylld och att den urartat redan så ännu en gång ber jag om ursäkt för OT.
Mina hamstrar jag hade som liten bara dog. Eller en gång hade vi glömt ge vatten. En gång limmade min lillebror in en utav dem. Vi fick bada den och klippa den. Han var typ 3 år. Att han ens vågade ta upp den.
En som min lillebror hade fick massor med knölar så den hade förmodligen cancer och dog utav sig själv.
Usch för hamstrar. Mina barn ska aldrig få någon.
De får hellre en hund då hihi
min hamster fick åka till veterinären o avlivas.
hon fick en stor spruta i magen sen fick jag se på medans hon kippade efter luft i panik, tillslut dog hon.
fy fan, hade jag vetat det hade ett stenblock varit bättre.
If Only skrev 2008-10-10 17:55:54 följande:
Hörrni väldens bästa mammor!!
För TS kanske hamstern betyder lika mycket för henne som era ungar gör för er
Eller hur brukar diskussionerna gå..
Mao, sluta gagga och visa en smula respekt!
(Självklart slutar det här i alla mot Moi nu.. Som det alltid gör! Kom igen, gör en större diskussion utav det här)
ledsen för din skull ts, det är jättetrist när ett husdjur dör, stort eller litet!
hade själv små härliga gerbiler som fick långa liv, och det är jätteläskigt
när dom små karaktärerna blir helt konstiga, får panik och till slut slutar
andas i handen på en!
fattar inte hur ni kan göra narr an en sörjande!
självklart går det inte att jämföra med era barn och dylikt,
men det har hon väl heller aldrig sagt?
varje tragiskt sak har väl sin tid eller?
SKÄRP ER FÖR TUSAN! 
jag vet har bara hitta min små djur död redan tyvär men skanar fast de var så små specialt min råttor tonic och opel...
min hamster som jag för 4år dog för min katt åt upp den