Inlägg från: Anonym (en vecka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en vecka)

Rädd vid övningskörning

jag var precis som du, rädd att köra med handledare, tog tid att lära på körskola. Vet inte riktigt hur många lektioner jag kört, men MÅNGA blev det, över 20 1 timmeslektioner, och en hel del med handladare. Tog mig 2 bommade uppkörningar för att jag blev så bervös. Men för en vecka sen så tog jag körkort!!! Skit samma att det tog tid och blev dyrt (närmare 20 000), vi lär alla olika snabbt. Jag är bättre på andra saker så jag tänker inte deppa ihop för att körkortet tog tid

• Anonym (en vecka)
    Esprie skrev 2008-10-10 09:54:13 följande:
    [citat]
    Jag tyckte det var väldigt läskigt att köra bil innan jag kände att jag hade kontroll över bilen. det ända som hjälpte var att öva öva öva, körde mycket väldigt mycket privat, och den obehagskännslan försvann... När jag fick körkort kom kännslan tillbaks detkänndes som jag gjorde något olagligt, typ nu lurar jag den för jag kan ju igentligen inte köra bil.. men den försvann snabbt..Hoppas det löser sig för dig !!!
    [/citat)
    Jag känner precis så, att jag kör olagligt. Har ju bara haft kortet i en vecka och kollar mig nervöst över axeln när jag sätter mig i bilen, fullt beredd på att polisen ska komma och ta mig men jag antar att den känslan släpper när man blir mer van
Svar på tråden Rädd vid övningskörning